کد خبر : 1343204 | 02 مرداد 1395 ساعت 23:08 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: باید در تیم رقابت وجود داشته باشد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول قصد دارد تا با خرید بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات، یک فضای رقابتی در بین بازیکنان تیمش ایجاد کرده تا آنها نهایت تلاش خود را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی انجام دهند.

کلوپ: باید در تیم رقابت وجود داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق دورتموند بخش مهمی از زمان خود را در تابستان به ایجاد یک ترکیب موزون و خریدن بازیکنانی کرده است که می توانند رقابت جالبی با هم پستی‌های خود برای بازی کردن داشته باشند.


تا به حال هفت بازیکن جدید با لیورپول قرارداد بسته‌اند که تمامی خطوط این تیم را تقویت کرده است. هدف کلوپ ازخرید این بازیکنان، ساختن ترکیبی است که بازیکنان زیادی بتوانند در آن از ابتدا به میدان بروند.


تا به حال لک‌ لک‌ها 55 میلیون یوو برای خرید وینالدوم و سادیو مانه پرداخت کرده‌اند و خرید این بازیکنان باعث شده تا رقابت زیادی برای حضور در ترکیب ثابت قرمزهای آنفیلد به وجود بیاید.


کلوپ در این رابطه گفت: وقتی به مسابقات فصل گذشته نگاه می کنم، احساس می‌کنم که در تعداد زیادی از بازی‌ها، خیلی خوب بازی کردیم و در تملک توپ و موقعیت سازی موفق بودیم اما بازیکنی که بتواند این موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند وجود نداشت.

 

1128538


کلوپ افزود: برای موفقیت، به بازیکنانی احتیاج داریم که بتوانند محوطه جریمه را به خوبی بشناسند و موقعیت ها را به گل تبدیل کنند. با خرید این بازیکنان جدید، حالا خط حمله ما از چنین کیفیتی برخوردار است.


در حال حاضر ما چهار مهاجم گلزن در اختیار داریم که پشت سر آنها روبرتو فرمینیو بازی می‌کند. برای فشار آوردن به تیم حریف، به چنین بازیکنانی نیاز داشتیم.

 

 

1128539

 

کلوپ ادامه داد: بازیکنانم باید در طول فصل خودشان را ثابت کنند و به ترکیب اصلی تیم تحمیل شوند. ممکن است یک بازیکن بد بازی کند و نتواند کیفیت خود را نشان دهد. اما نکته مهم این است که هر بازیکنی بداند که در صورت ادامه روند نامطلوب، بازیکنان آماده‌ای به عنوان جایگزین وجود دارند.


سرمربی آلمانی و سابق دورتموند در انتها گفت: ما باید یک تیم واقعی باشیم. خرید یک بازیکن جدید اصلا به معنای بد بودن بازیکنان قبلی نیست. فقط بدان معناست که ما گزینه‌های بیشتری برای استفاده کردن داریم.

دیدگاه‌ها