کد خبر : 1343318 | 03 مرداد 1395 ساعت 10:20 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

از جوانان چیزی جز بازی خوب انتظار نداریم

مشحون: بائرمن مسابقات را کاملا زیرنظر دارد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: از تیم ملی جوانان چیزی جز بازی خوب انتظار نداریم و آنها باید بدانند که دیدارهای سختی پیش رو است.

مشحون: بائرمن مسابقات را کاملا زیرنظر دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود مشحون در مورد برگزاری مسابقات بسکتبال جوانان آسیا اظهار داشت: بچه‌های ما در دو بازی اول نمایش خوبی داشتند. هنوز در ابتدای مسابقات هستیم و رفته رفته رقابت‌های جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: همه مردم و خود ما در فدراسیون چیزی جز بازی خوب از بازیکنان تیم ملی انتظار نداریم. این جوانان رقابت‌های سختی مقابل تیم‌های مدعی مانند لبنان، کره و ژاپن در پیش دارند و باید قدرتمند ظاهر شوند.

 

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به آماده سازی ملی پوشان گفت: بچه‌ها در طول برگزاری اردوها زحمات خود را کشیده‌اند. حدود یک سال است که در کنار هم تمرین می‌کنند و به آمادگی رسیده‌اند.

 

مشحون تاکید کرد: بائرمن، سرمربی بزرگسالان این رقابت‌ها را کاملا زیر نظر دارد و تصور من این است که او برای مسابقات آینده تیم ملی از همین نفرات جوان تعدادی را انتخاب کند.

 

 تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در دو بازی نخست خود مقابل اندونزی و قزاقستان به برتری رسیده و امروز ساعت 18 به مصاف ژاپن می‌رود.

 

 

 

دیدگاه‌ها