کد خبر : 1343333 | 03 مرداد 1395 ساعت 10:45 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

لشگر بی دفاع برانکو برابر سایپا

آزمون سخت سیدجلال بعد از کسب جایزه

پرسپولیس در حالی در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم به مصاف سایپا خواهد رفت که با توجه به عدم صدور آی تی سی گولچ و عدم آمادگی مدافع اوکراینی عملا مدافع میانی دیگری برای زوج سیدجلال حسینی ندارد.

آزمون سخت سیدجلال بعد از کسب جایزه

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت محمد امین آرام طبع تمام برنامه های برانکو ایوانکوویچ را در دیدار اول برابر سایپا بهم ریخته و این تیم اکنون با مشکل جایگزینی در خط دفاعی اش در همین ابتدای لیگ مواجه شده است تا این هراس در بین طرفدارانش با توجه به فاصله کم باقیمانده تا دیدار با سایپا به وجود آید.


برانکو ایوانکوویچ در اردوی آماده سازی پیش فصل گزینه های زیادی را در این خط مورد آزمون و خطا قرار داد که در نهایت به ترکیب محمد آرام طبع در جناح چپ، زوج سیدجلال حسینی و محمد انصاری در قلب دفاعی و صادق محرمی (حسین ماهینی) در جناح راست دست یافت.


اما اکنون با مصدومیت آرام طبع برانکو مجبور است محمد انصاری را به پست دفاع چپ بفرستد و عدم صدور مجور بازی گولچ استرالیایی و ناآمادگی پل یانسکی باعث می شود این تیم با خلا بزرگی در خط دفاع میانی مواجه شود. با این شرایط دو گزینه دیگر برای سرمربی کروات پرسپولیس باقی خواهد ماند و باید دید او چه تفکری در ذهن خود دارد. برانکو در دیدار با خونه به خونه از حسین ماهینی و محسن ربیع خواه نیز در این پست استفاده کرد و البته این دو بازیکن در جریان بازی زیاد تحت فشار قرار نگرفتند و توانایی آنها در این پست به طور کامل سنجیده نشد.


در شرایط فعلی برانکو قادر خواهد بود از ترکیب انصاری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه و حسین ماهینی (صادق محرمی) به عنوان گزینه اول خود و یا محسن ربیع خواه (مدافع چپ)، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و حسین ماهینی (صادق محرمی) به عنوان دیگر پلان خود استفاده کند. در این بین حسین ماهینی توانایی بازی در جناح چپ خط دفاعی و البته دفاع میانی به عنوان زوج سیدجلال حسینی را نیز دارد و باید تا روز بازی منتظر ماند و دید برانکو چه تصمیمی برای این پست سرنوشت ساز خود خواهد داشت.


ترکیب‌های احتمالی پرسپولیس در خط دفاعی:


1-  محمد انصاری (دفاع چپ)، سیدجلال حسینی و محسن ربیع خواه (دفاع میانی) و حسین ماهینی( صادق محرمی) در دفاع راست.
2-  محسن ربیع خواه (دفاع چپ)، سید جلال حسینی و محمد انصاری (دفاع میانی) و حسین ماهینی( صادق محرمی) در دفاع راست.
3-  حسین ماهینی (دفاع چپ) سید جلال حسینی و محمد انصاری (دفاع میانی) و صادق محرمی در دفاع راست.
4-  محمد انصاری (دفاع چپ) سید جلال حسینی و حسین ماهینی (دفاع میانی) و صادق محرمی در دفاع راست.

دیدگاه‌ها