کد خبر : 1343336 | 03 مرداد 1395 ساعت 08:00 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

تا سه چهار روز آینده تکلیف احسان مشخص می شود

ویسی: حاج صفی به سپاهان بیاید و بزرگی کند

بهترین مربی لیگ برتر در رابطه با جذب مدافع سابق این تیم معتقد است حاج صفی باید به سپاهان بیاید و در این تیم بزرگی کند و موضوع بازگشت دوباره او به اصفهان تا سه چهار روز آینده مشخص می شود.

ویسی: حاج صفی به سپاهان بیاید و بزرگی کند

به گزارش "ورزش سه"، عبداله ویسی در رابطه مراسم انتخاب بهترین های لیگ پانزدهم گفت: همانطور که لیگ به خوبی آغاز شد با این مراسم به خوبی هم به اتمام رسید، لازم می دانم از دوستان در سازمان لیگ تشکر کنم.


او ادامه داد: مردم اصفهان انتظار دارند تیم نتایج خوبی کسب کند و در حد نام سپاهان باشد ما تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد.ما تلاش خود را خواهیم کرد تا ببینیم خدا چه خواهد خواست. بهرحال باید بازی ها شروع شود تا ببینیم چه شرایطی خواهیم داشت، ما همه تلاش خود را برای آغاز خوب کرده ایم.


ویسی در رابطه با شرایط جذب احسان حاج صفی گفت: حاج صفی اگر بخواهد در ایران بازی کند مطمئنا به عنوان اولین باشگاه با تیم ما مذاکره خواهد کرد و ما نیز حتما او را جذب خواهیم کرد، او باید به سپاهان بیاید و در آن بزرگی کند زیرا هم ما و هم مردم اصفهان او را دوست دارند، و تیم ما باید از او و نویدکیا استفاده کند.


وی در این باره ادامه داد: بهرحال او باید تمام برنامه ریزی های خود را انجام دهد و فکر کند و سپس تیم خود را انتخاب کند و ما هم تا هفته چهارم وقت داریم او را جذب کنیم. البته شک ندارم این موضوع تا سه چهار روز آینده مشخص خواهد شد.


سرمربی سپاهانی ها در رابطه با مصدومان تیم خود گفت: راجع به مصدوم های خود نیز باید بگویم برای اولین بازی ما در لیگ شانزدهم دنیل نوروزی خواهد رسید اما پدرو، مهاجم سپاهان بازی ابتدایی خود را از دست خواهد داد.


وی درباره انتخاب خود به عنوان بهترین سرمربی گفت: از این بابت خوشحالم و امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم و بتوانم به جوانان مستعد و فوتبال کشورم خدمت کنم، مربی های زیادی می توانستند جای من باشند و انتخاب من کار را سخت می کند و تلاش خود را چند برابر خواهیم کرد.


او درباره استفاده از دروازه بان برزیلی سپاهان گفت: ما او را آوردیم تا از وی استفاده کنیم، البته به دلیل تمرینات بدنسازی او فعلا خسته است اما حتما از اولین بازی استفاده خواهیم کزد.


ویسی درباره سیستم مورد استفاده سپاهانی ها گفت: شاید در طول بازی ها ما از سیستم 2 4 4 استفاده کنیم اما سیستم اصلی ما 1 3 2 4 خواهد بود.


سرمربی سپاهانی ها درباره استفاده از محرم نویدکیا نیز گفت: محرم بازیکن شایسته و بزرگی است، شرایط او به گونه ای شد که مدتی حضور نداشت اما بهرحال او به تیم بازگشت تا بتواند به سپاهان کمک کندو  ما نیز از حضور او استفاده خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها