کد خبر : 1343437 | 03 مرداد 1395 ساعت 14:33 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

بنا: پرسپولیس و کشتی فرنگی قهرمان می‌شوند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: امسال هم پرسپولیس و هم تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان می‌شوند.

بنا: پرسپولیس و کشتی فرنگی قهرمان می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، محمد بنا در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیگر همه می‌دانند که من صد در صد پرسپولیسی هستم و در این باره جای سوال نیست. امیدواری زیادی هم به تیم داریم. سال قبل در شروع فصل نگران بودیم و آقای برانکو با تغییر و تحولاتی که ایجاد کرد همه پرسپولیسی‌ها سورپرایز شدند.

 

وی ادامه داد: کار بزرگی است که شما از رده پانزدهم بالا بیایید و آخر فصل قهرمانی را فقط به تفاضل گل واگذار کنید ولی امسال تیم شرایط خوبی دارد و می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. در واقع می‌خواهم به هوادارانی که ما را دوست دارند بگویم به امید خدا، امسال هم پرسپولیس و هم تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان خواهند شد.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران که از اسطوره‌های این رشته در سطح دنیا به حساب می‌آید خاطرنشان کرد: خاطرات من از پرسپولیس به عشق من نسبت به علی آقا بر می‌گردد. عاشق علی پروین هستم. بیشتر بچه‌های محل که آقای خوردبین هم آنها را می‌شناسد، با علی آقا پرسپولیس را شناختند. البته پرسپولیس بزرگان زیادی مثل حاج محمود (خوردبین)، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی و بسیاری دیگر را داشته است و من اکثر پرسپولیسی‌های قدیمی را می‌شناسم چون هوادار پرسپولیس بودم.

 

بنا درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی سرخپوشان در این هفته تصریح کرد: اول فصل است و پیش بینی سخت است. البته آن طرف هم فرکی حضور دارد که دوستش دارم.

دیدگاه‌ها