کد خبر : 1343447 | 03 مرداد 1395 ساعت 15:17 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: فرم «حُسن انجام کار» را امضا کردم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که تیمش برای مساوی گرفتن از صبای قم به این شهر نخواهد رفت.

دست‌نشان: فرم «حُسن انجام کار» را امضا کردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان در مورد شرایط تیمش برای فصل جدید لیگ برتر گفت: ما در فصل آماده‌سازی زحمات زیادی کشیدیم تا آماده شویم. نسبت به فصل گذشته تغییراتی در تیم صورت گرفت، ولی متأسفانه هنوز ITC سه بازیکن خارجی ما صادر نشده است. ما به سختی می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و هنوز چیزی قطعی نیست، اما دیگر بازیکنان آماده هستند تا برای صنعت نفت به میدان بروند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش را برای گرفتن حداقل امتیاز به قم خواهد برد، عنوان کرد: ما شناختی از حریف نداریم و آنها هم ما را نمی‌شناسند. طبیعتاً بازی در زمین صبا سخت است و شاید این بازی دستخوش اتفاقات و شگفتی‌ها شود. ما برای مساوی به قم نمی‌رویم، چون اگر قرار باشد برای مساوی بازی کنیم قطعاً شکست خواهیم خورد. هدف ما این است که حضور پرقدرتی در لیگ داشته باشیم و گام اول را محکم برداریم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که امروز فرم «حُسن انجام کار» را در فدراسیون فوتبال امضا کرد در این خصوص اظهار کرد: مشکلی بابت امضای این فرم نداشتم. من به خودم شک نداشتم و این فرم را امضا کردم. در ضمن باید بگویم تمامی مربیان و مدیران باید این فرم را امضا کنند. من همیشه دوست دارم که همه چیز روال قانونی‌اش را طی کند، به‌همین خاطر مراحل لازم را برای گرفتن کارت مربیگری‌ام انجام دادم و این کارت هم صادر شد.

دیدگاه‌ها