کد خبر : 1343451 | 03 مرداد 1395 ساعت 15:23 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌نژاد: هر 3 در لیگ‌ هم مدعی خواهیم بود

امین قاسمی‌نژاد برترین بازیکن لیگ یک در فصل پانزدهم معتقد است که هم امیر زلیکانی و هم پیمان رنجبری هر دو جزو بهترین‌ها هستند و هر 3 امسال در لیگ‌برتر با قدرت حاضر و برای سال آینده مدعی دریافت جایزه بهترین‌ها خواهند بود.

قاسمی‌نژاد: هر 3 در لیگ‌ هم مدعی خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، قاسمی‌نژاد ابتدا در مورد دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ‌ یک گفت: از دریافت این جایزه خوشحالم و به نظرم پیمان رنجبری و امیر زلیکانی هم سال گذشته در تیم‌هایشان خوب بودند و شک نکنید که امسال با قدرت در لیگ‌برتر حاضر خواهیم شد و گزینه‌های انتخابی بهترین‌ها در هر کدام از پست‌های خودمان خواهیم شد. من و امیر اولین سال حضورم در لیگ‌برتر است و پیمان رنجبر تجربه حضور در لیگ‌برتر را داشته و سال بعد حرف‌های زیادی برای حضور در رقابت‌های لیگ‌برتر خواهیم داشت.


وی در ادامه درباره ابراز همدردی با دو بازیکن دیگری که انتخاب نشدند گفت: پیمان و امیر هر دو از دوستان خوب من هستند و واقعا هم بودند در این فصل اما آمار و ارقام من هم از نظر گلزنی و هم از نظر پاس گل به نسبت این دو عزیز بهتر بود. من در پست هافبک بودم به نسبت رنجبری و زلیکانی یک خط عقب تر بازی می‌کردم و انرژی بیشتری برای اینکه بتوانی موقعیت گل بسازی یا گلزنی باید صرف کنی. البته باز هم می‌گویم هر دو این دوستان خوب بودند و امیدوارم در مراسم بعدی جزو کسانی باشند که جایزه برترین‌ها را دریافت می‌کنند.


او در خصوص بازی اولشان و آماده‌سازی ماشین سازی تصریح کرد: ماشین سازی اردوهای خوبی تدارک دید و تمرینات تاثیرگذار و سختی داشتیم. باشگاه تمام هم و غم‌اش جذب بازیکن، تامین بودجه و ایجاد فضای مناسب برای تیم بود و توانستند بازیکنان خوبی که مدنظر باشگاه بود را جذب کنند. بازی اولمان مقابل فولاد از لحاظ آب‌وهوایی شرایط سختی داریم ان‎شاءالله که برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها