کد خبر : 1343453 | 03 مرداد 1395 ساعت 15:30 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

سیستم دفاع ـ ضدحمله برای شکست دایی

سرمربی استقلال برای شکست تیم سابقش سیستم جالبی را انتخاب کرده است.

سیستم دفاع ـ ضدحمله برای شکست دایی

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی نفت‌تهران از آن دسته مربیانی است که فوتبال را اقتصادی بازی می‌کند و از کمترین فرصت نهایت استفاده را می‌کند.  دایی که تیمش فرصت کمی برای آماده‌سازی برای لیگ شانزدهم داشته است، به احتمال فراوان برابر استقلال سعی می‌کند بازی‌ای محافظه‌کارانه انجام بدهد و تلاش می‌کند که نفت‌تهران در درجه اول به گل نخوردن فکر کند و بعد از آن در ضدحمله تلاش کند که از حداقل شانس‌هایش برای ضربه زدن به حریف استفاده کند.


همین موضوع باعث شده که منصوریان حداقل در بازی ابتدای فصل به فکر بازی دفاع ـ ضدحمله باشد. سیستمی که در دو سال در نفت‌تهران آن را به بهترین شکل انجام داد و به موفقیت‌های مهمی هم رسید. منصوریان مهدی رحمتی را در بازی اول در اختیار ندارد و احتمال دارد آی‌‌تی‌سی رابسون جانواریو هم تا فردا صادر نشود که اگر این اتفاق بیفتد سرمربی آبی‌ها در بخش دفاعی با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد. به همین دلیل هم گفته می‌شود منصوریان قصد دارد در بازی افتتاحیه لیگ که استقلال از حضور تماشاگرانش محروم است. با دو هافبک دفاعی وارد زمین شود و ابتدا به فکر گل نخوردن باشد تا در موقعیت مناسب به حریف ضربه بزند.


منصوریان فردا اولین روز مربیگری خود روی نیمکت استقلال را تجربه می‌کند و خودش بهتر از هر کسی می‌داند که اگر به هر دلیلی نتیجه این بازی را از دست بدهد، فشار روی او در شروع کارش بسیار زیاد می‌شود.

دیدگاه‌ها