کد خبر : 1343455 | 03 مرداد 1395 ساعت 15:32 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

اژدری زاده: امیدوارم فولاد را به اوج برگردانیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان موفقیت خوزستانی‌ها در مراسم جشن برترین‌های فوتبال ایران را به فوتبالدوستان تبریک گفت.

اژدری زاده: امیدوارم فولاد را به اوج برگردانیم

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در گفت و گو با سایت باشگاه فولاد با اشاره به برگزاری جشن برترین‌های فوتبال کشور در فصل 95-94 که دیشب در سالن برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار داشت: مطمئناً برگزاری این مراسم‌ها باعث افزایش انگیزه بازیکنان و دیگر عوامل دخیل در فوتبال کشورمان می‌شود و هرچند در هر شاخه تنها یک نفر به عنوان فرد برگزیده بر روی سکو می‌رود اما رقابتی که شکل گرفته می‌توانند تأثیر دو چندانی بر پیشرفت کیفی عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی، عوامل برگزار کننده مسابقات و در یک کلام فوتبال کشورمان داشته باشد.


علیرضا اژدری زاده ضمن تبریک موفقیت چهره‌هایی از فوتبال استان خوزستان در این مراسم، اظهار داشت: در این مراسم عنوان بهترین باشگاه، بهترین سرمربی، بهترین گلر و فرهنگی‌ترین هیات به خوزستان رسید و این موضوع نشان داد که نقش فوتبال استان تا چه اندازه در کشور مهم می‌باشد، بنده به نوبه خود و از طرف باشگاه فولاد و هواداران آن این موفقیت را به آقای طالقانی، رئیس هیات فوتبال استان، عبدالله ویسی و مدیران باشگاه استقلال خوزستان تبریک می گویم. علاوه بر این موفقیت‌ها شاهد آن بودیم که بارها نام بازیکنان شایسته‌ای همچون سروش رفیعی، بختیار رحمانی و امیر زلیکانی که قسمتی از خانواده فولاد به شمار می‌روند در این مراسم ذکر شد و همانگونه که در سال گذشته نام باشگاه فولاد خوزستان با انتخاب حسن بیت سعید از فولادنوین به عنوان برترین بازیکن درخشید، این بار هم محصولات این باشگاه جزو مدعیان و کاندیداها بودند که این موضوع باعث شادی فولادی‌ها شد.


مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به شروع مسابقات لیگ برتر، گفت: امیدواریم در آغاز لیگ شانزدهم با ارائه یک فوتبال محکم و تماشاگر پسند، استارت خوبی داشته باشیم و گام نخست را محکم برداریم.


وی همچنین با اشاره به عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: برای جذب بازیکن، کمیته فنی در باشگاه فولاد خوزستان تشکیل شد که اعضای آن متشکل از بنده، دو عضو از هیئت مدیره و همچنین سرمربی تیم بود. در طول این مدت با هماهنگی کامل و تلاش‌های صورت گرفته توانستیم بازیکنانی را به عضویت تیم در آوریم، اما با توجه به ادامه فصل نقل و انتقالات تا نیمه شهریور ماه و از طرفی وجود ضعف و کمبودهایی در تیم سعی داریم نفراتی را در به جمع فولادمردان اضافه کنیم.


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان خطاب به هواداران این تیم، اظهار داشت: یکی از سرمایه‌های اصلی هر باشگاه هواداران آن می‌باشد و ما هم به این موضوع که هواداران پرشور، فوتبال دوست و خونگرمی داریم،می‌بالیم. امیدواریم که در طول فصل شانزدهم لیگ برتر با همراهی یکدیگر بتوانیم فولاد را به روزهای اوج بازگردانده و نتایج و جایگاهی در خور شأن فوتبال استان خوزستان کسب کنیم.

دیدگاه‌ها