کد خبر : 1343456 | 03 مرداد 1395 ساعت 15:32 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم سرباز تیم ملی در روسیه باشم

مظاهری:دیگر نمی دانم باید چه می کردم

مظاهری می گوید‌ نمی خواهم بگویم خسوس یا رحمتی عملکرد بدی داشته اند اما از نظر آماری من فصل گذشته در مجموع آمار بسیار بهتری داشتم.

 مظاهری:دیگر نمی دانم باید چه می کردم

به گزارش "ورزش سه" رشید مظاهری، گلر گچسارانی تیم ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره غیبتش در جشن بهترین‌های لیگ برتر گفت: تشخیصم این بود تا در اردوی تیم و کنار دیگر بازیکنان باشم و از نظر روحی خودم را برای دیدار در مشهد آماده کنم، چرا که از نظر جسمی با بیداری  تا ساعت‌های پایانی شب ناسازگار هستم.


دروازه‌بان تیم ملی ایران درمورد انتخاب نشدنش به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل گفت: واقعاً نمی‌دانم باید فصل قبل دیگر چه می‌کردم تا این عنوان را به من می‌دانند، نمی‌خواهم بگویم خسوس یا رحمتی عملکرد بدی داشته‌اند اما از نظر آماری من فصل گذشته در مجموع آمار بسیار بهتری داشتم. علاوه بر 13 کلین شیت در 28 بازی لیگ، به عنوان بهترین دروازه‌بان دور مقدماتی لیگ آسیا انتخاب شدم. با ذوب آهن هم قهرمان جام حذفی و هم قهرمان سوپر کاپ شدیم. دیگر نمی‌دانم باید چه می‌کردم تا به عنوان بهترین انتخاب می‌شدم اما من انگیزه‌ام با این انتخاب‌های عجیب و غریب کم نمی‌شود و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

 

997270

 

گلر گچسارانی ذوب آهن در ادامه می‌گوید: برای انتخاب بهترین نباید تنها به لیگ برتر نگاه کنند چرا که بهترین‌های فصل انتخاب می‌شود و باید دیگر بازیکنانی که درگیر جام‌های دیگر نیز هستند نگاه ویژه‌ای به آنها شوند، امیدوارم کارشناسان وقتی نظرات خود را می‌دهند سطحی به مسائل نگاه نکنند.


مظاهری همچنین در مورد هدف این فصلش گفت: ما علاوه بر جام حذفی و لیگ برتر بازهم مسابقات آسیایی را دارم و برای هر سه رقابت برنامه داریم. نمی‌خواهیم در این رقابت‌ها کم بیاوریم و باید در جام حذفی هت تریک کنیم. این امر با آقای گل محمدی و کادر فنی مجربش امکان پذیر است، مطمئن باشید تلاشم را بازهم بیش‌تر خواهم کرد تا سرباز تیم ملی در جام جهانی روسیه باشم.


دروازه‌بان سابق تیم‌های فولاد و استقلال اهواز همچنین درباره بازی فردایشان با تیم مشهد گفت: آقای کاظمی از مربیان نمونه کشور است و تیم خوبی را برای لیگ آماده کرده است. می دانیم نباید این بازی را دست کم بگیریم و با تمام توان به مصاف این تیم خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها