کد خبر : 1343483 | 03 مرداد 1395 ساعت 16:41 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی: امیدوارم خون از دماغ کسی نیاید

امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت از یارگیری و تمرینات پیش فصل راضی هستم.

قلعه نویی: امیدوارم خون از دماغ کسی نیاید

به گزارش"ورزش سه"، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت:

 

خوشحالم در خدمت تراکتورسازی هستم
امیدوارم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و مردم تبریز و هواداران این تیم هم بسیار بزرگ هستند. دو مطلب باید بگویم. اول اینکه خوشحالم روز بازی با النصر روز بزرگی در تاریخ آذربایجان و ایران رقم خورد و با وجود حذف از آسیا هواداران تیم‌شان را تشویق کردند. ضمن اینکه دوباره خوشحالم در خدمت مردم آذربایجان و تراکتورسازی هستم و دید مردم نسبت به خیلی مسائل روشن شد.


تشکر ویژه از سردار آجورلو
تشکر ویژه‌ای هم از سردار آجورلو، سیامک قلیچ‌خانی و سعید آجورلو دارم که بدون چشمداشت برای تیم  زحمت می‌کشند. شما خبرنگاران هم از دلسوزان تیم هستید و من امیدوارم در کنار هم بتوانیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کرده و نتایج خوبی را کسب کنیم. البته مسائل زیادی است که فعلا نمی‌خواهم به آن بپردازم.


از یارگیری راضی هستم
یارگیری خوبی داشتیم و تقریبا اکثر نفراتی که می‌خواستیم را به خدمت گرفتیم. ممکن است در جاهایی هم اشتباه کرده باشیم اما در مجموع از تیمی که بسته‌ایم رضایت داریم. 10 روز وقت گذاشتیم تا برای بستن تیم مناسب برنامه‌ریزی کنیم و بعد از اینکه لیست خود را آماده کردیم، تحویل سعید عباسی دادیم که بعد از جدایی او لیست تحویل آجورلو داده شد.


با سیستم هجومی به میدان می رویم
با عباسی دوران خوبی داشتیم و علی‌رغم فراز و نشیب‌های فراوان توانستیم رضایت هواداران را کسب کنیم. آجورلو هم با تمام وجود و در کمترین زمین تیم خوبی بست. زمانی که او تیم را بست، بدون یک ریال پیش پرداخت بازیکن جذب کرد. این مسئله برای باشگاه تراکتورسازی وزن دارد و در مجموع از یارگیری‌ها راضی هستم. خدا را شکر می‌کنم که پس از چند سال در یک تیم توانستم با تمام بازیکنان تمرین کنم. اردوی خوبی را هم در تهران تجربه کردیم و امیدوارم فردا با یک سیستم هجومی به میدان برویم. برای بازی فردا تغییر سیستم خواهیم داشت، چون بازیکنان هجومی جذب کرده‌ایم.

 


ورزشگاه اختصاصی پاسخگوی هواداران نیست
باید از مسئولان تیم استقلال خوزستان تشکر کنم که آدم‌های با معرفتی بودند و با این همه تغییراتی که شد، روح فوتبال را انجام داده و قبول کردند که به تبریز بیایند. این کاری بود که برخی دوستان در تبریز با ما انجام ندادند. از دوستان‌مان در استان البرز هم تشکر می‌کنیم که تمام امکانات را در اختیار ما قرار دادند. با این حال تراکتورسازی در تبریز غریب است. کاری که دوستان ما در اهواز و البرز انجام دادند، در تبریز انجام ندادند و این جای تأسف دارد، اما ورزشگاه اختصاصی ما پاسخگوی هواداران‌مان نیست و در شأن و شخصیت مردم آذربایجان هم نیست و به نظرم دوستان می‌توانستند با نگاه بهتری، این مسائل را برای تراکتورسازی به وجود نیاورند.


می خواهیم تراکتورسازی را مردمی تر کنیم
در این جریان جنس بعضی‌ها مشخص شد. از مسئولان استان البرز هم با ما تماس گرفته و اعلام کردند حاضریم هر کاری برای تراکتورسازی انجام دهیم، اما برخی بهانه‌های مختلفی آورده و در هر صورت نمی‌خواهیم به برخی مسائل ورود کرده و امیدوارم با بازی‌های خوب‌مان تراکتورسازی را مردمی‌تر کنیم. برخی دنبال این هستند این تیم را از مردم بگیرند و شاید  در سال‌های اخیر موفق بودند و هواداران‌مان کمتر شدند. در حال حاضر برخی ناراحت می‌شوند که چهار هزار نفر به تمرینات ما می‌آیند تا تیم را حمایت کنند. فردا با تمام کمبودها به راه‌مان ادامه می‌دهیم و امیدوارم با پیگیری‌های آجورلو ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز زودتر آماده شود، اما این کم لطفی‌ها ما را اذیت می‌کند. کارهای اخلاقی در فوتبال ماندگار است ولی قهرمانی‌ها را خیلی‌ها به یاد نمی‌آورند و زود فراموش می‌شوند.

 

امیدوارم خونی از دماغ کسی نیاید
دیروز پنج هزار نفر از ما درخواست کردند که بازی در تبریز برگزار شود. امیدوارم مشکلی به وجود نیاید و خونی از دماغ کسی نیاید. اکنون وضعیت چمن مناسب است، اما سایر مناطق ورزشگاه اختصاصی ما مناسب نیست. آجورلو به دنبال این است که ورزشگاه اختصاصی ما را درست کند.


بعضی بازیکنان از نظر بدنی عقب هستند
آمادگی ما برای شروع لیگ خیلی خوب است. من در دو سال گذشته، بسیاری از بازیکنانم را در اختیار نداشتم، اما برای این فصل سه سیستم مختلف را آزمایش کرده‌ایم. امسال دو مهاجم خوب را در اختیار داریم و می‌خواهیم از تمام موجودی‌مان استفاده کنیم. با این حال برخی از بازیکنان که تازه به جمع ما اضافه شده‌اند، از لحاظ بدنی نسبت به بقیه عقب‌تر بوده، اما در مجموع از وضعیت تیمم راضی هستم.

دیدگاه‌ها