کد خبر : 1343489 | 03 مرداد 1395 ساعت 18:57 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

16 نکته از نبرد قرمزهای تبریز و آبی‌های اهواز

دیدار افتتاحیه لیگ شانزدهم در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی ما بین این تیم تبریزی و استقلال خوزستان برگزار می‌شود، به امید لیگ جذاب و پویا!

16 نکته از نبرد قرمزهای تبریز و آبی‌های اهواز

به گزارش"ورزش سه"، دیدار افتتاحیه لیگ برتر در تبریز بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان برگزار می‌شود. با هم 16 نکته خواندنی این دیدار را مرور می‌کنیم:


1- پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مسئولان به این نتیجه رسیدند تا بازی در ورزشگاه اختصاصی 7 هزار نفره تراکتورسازی برگزار شود.


2- دو تیم تا کنون 6 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سه بازی را تراکتورسازی برده است و 3 بازی  هم به تساوی رسیده است. در سه دیداری که در تبریز برگزار شده است، تراکتوری‌ها دو به ای را برده‌اند و یک بازی به تساوی رسیده است.


3- دو تیم چند روز قبل در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در انتها به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند، شب بازی مشخص شد که دو تیم باید در دیدار دوستانه برابر هم قرار بگیرند.


4- این اولین تجربه سرمربی گری سید سیروس پورموسوی در رقابت‌های لیگ برتر است و باید در اولین نبرد برابر تیم پرمهره تراکتورسازی تیمش را بچیند.

 

1128765


5- بهترین برد تبریزی‌ها مربوط به لیگ سیزدهم است که توانستند در اهواز با هت تریک کریم انصاری فرد و گل حبیب گردانی 4-1 تیم اهوازی را بردند. تک گل اهوازی‌ها در آن بازی را میلاد میداوودی به ثمر رساند.


6- گودرز داوودی دروازه‌بان استقلال خوزستان به دلیل اخراج در بازی سوپر کاپ تنها محروم این بازی خواهد بود و به جای وی رافائل روبالو درون دروازه تیم قهرمان خواهد ایستاد.


7- رافائل روبالو، سیلوا ساکونی و ده سوزا فریرا سه بازیکن برزیلی استقلال خوزستان هستند و در سوی مقابل ادینهو برزیلی و کرار جاسم عراقی دو خارجی تراکتورسازی هستند. سیلوا ساکونی و ده سوزا فریرا در بازی فردا غایب خواهند بود.


8- کریم انصاری فرد با 4 گل بهترین گلزن رقابت‌های دو تیم است و پس از او لوسیانو ادینهو با 2 گل حضور دارد. علی اصغر عاشوری و محمد ایرانپوریان دو بازیکن دیگری هستند که سابقه گلزنی در رقابت‌های دو تیم داشته‌اند و اکنون در ترکیب دو تیم حاضر هستند.

 


9-  مهدی شریفی و سینا عشوری از تراکتورسازی و همچنین مهدی زبیدی از استقلال خوزستان مصدومان دو تیم هستند.


10- فصل قبل هیچ کدام از مهاجمان تراکتورسازی موفق نشدند بیش از 4 گل در لیگ برتر بزنند، با آمدن ادینهو و محمد ابراهیمی به نظر می‌رسد مشکل تراکتورسازی در این زمینه حل شود.


11- شهرام گودرزی، عارف آقاسی، علیرضا رمضانی، لوسیانو ادینهو، محسن بنگر، محمد نوری، هادی محمدی، محمد ابراهیمی و کرار جاسم بازیکنان جدیدالورود تراکتورسازان هستند.


12- بختیار رحمانی، علی حمودی، شجاع خلیل زاده، ایوب کلانتری، فردین عابدینی، آگوستوسزار، آلویس نانگ، مسعود همامی و ایان رمزی خروجی‌های تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم هستند.

 

1128768


13- ابوالفضل اعلایی، حسین بازیاری، ده سوزا کایون، رافائل روبالو، سلمان بحرانی، سیلوا ساکونی، عزت الله پورقاز، محمد شریفی، مهدی مؤمنی ورودی‌های استقلال خوزستان در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم هستند.


14- روح الله سیف الهی، حکیم نصاری، ادواردو سوارز، فرناندو خسوس، امید سینگ، حمدالله ابدام، عبدالهادی خنیفر، موسی کولیبالی خروجی‌های استقلال خوزستان در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم هستند.


15- ترکیب احتمالی تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد نوری، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی  و لوسیانو ادینهو


16- ترکیب احتمالی استقلال خوزستان: رافائل روبالو، عقیل کعبی، عزت الله پورقاز، محمد طیبی، دانیال ماهینی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، فرشاد جانفزا، حسن بیت سعید، مهدی مؤمنی و رحیم زهیوی

 

1127704

دیدگاه‌ها