کد خبر : 1343510 | 03 مرداد 1395 ساعت 17:43 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

در مورد لباس‌ کاروان مردم حرف‌هایشان را زده‌اند

زرینی: می‌خواهیم حماسه خلق کنیم

عضو تیم ملی والیبال گفت: من در مورد این موضوع حرفی نمی زنم، چرا که خود مردم حرف‌هایشان را زده‌اند.

زرینی: می‌خواهیم حماسه خلق کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حمزه زرینی در صحبت‌های خود، اظهار داشت: بالاخره پس از چند سال زحمت و تلاش فراوان توانستیم به المپیک برسیم. خوشحالیم که قولی که به مردم داده بودیم را عملی کردیم. حال انتظارها به پایان رسیده و المپیک برزیل نزدیک است. ما تلاشمان را کرده ایم و امیدوارم در المپیک نیز اتفاقات خوبی برای والیبال ایران رقم بخورد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: ان شالله اگر بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم، قطعا یک روز بسیار حساسی در مرحله حذفی پیش رو خواهیم داشت؛ ما می دانیم که روزی سرنوشت ساز برای خواهد بود.


عضو تیم ملی والیبال گفت: تا امروز همه چیز در تیم خوب بوده و طبق برنامه ریزی پیش رفته است. البته هنوز برای رسیدن به اوج امادگی فرصت داریم. همیشه مردم از ما حمایت کرده اند و امیدوارم بازهم به ما قوت قلب بدهند تا ما هم بتوانیم آنها را شاد کنیم. ما هم قسم شده ایم و می‌خواهیم که یک حماسه خلق کنیم.


زرینی درباره لباس کاروان ایران در المپیک خاطرنشان کرد: من در مورد این موضوع حرفی نمی زنم، چرا که خود مردم حرف هایشان را زده‌اند. البته گویا قرار است در لباس‌ها تغییراتی ایجاد شود. تمام تمرکز ما روی تمرین و مسابقه است و به این لباس‌ها کاری نداریم.

 

دیدگاه‌ها