کد خبر : 1343520 | 03 مرداد 1395 ساعت 18:01 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: مردم آبادان برزیلی فکر می‌کنند

سرمربی صنعت نفت از حمایت مردم آبادان تشکر داشت و ابراز امیدواری کرد با حضور آنها نتایج خوبی کسب کنند.

دست‌نشان: مردم آبادان برزیلی فکر می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم عنوان کرد کار سختی در این مسابقه خواهند داشت.


5 غائب داریم

نفت آبادان تیم ریشه‌دار و مردمی است که لیاقت حضور در لیگ برتر را داشت و خوشبختانه این اتفاق بعد از پنج سال افتاد. نفت آبادان با توجه به شرایط خود اسکلت فصل گذشته را حفظ کرده و برای بازی فردا فکر می‌کنم 9 نفر از بازیکنان سال اخیر بازی می‌کنند و پنج نفر از بازیکنان جدید که سه بازیکن خارجی و دو نفر دیگر به دلایل مختلف حضور ندارند. با این حال جوانان خوبی داریم و امیدواریم مقابل تیم خوب و با تجربه صبا که بازیکنان بزرگ و مربی بسیار ارزشمندی دارد بازی خوبی در خور شان نفت آبادان ارائه دهیم.


مشکلاتی وجود دارد

وزارت نفت شرایط را به گونه‌ای برنامه ریزی کرده که بیشتر هزینه‌ها به دوش هیأت مدیره و مدیریت افتاده و باید از اعتبارات شهر آبادان استفاده کند. مشکلاتی هست که امیدواریم برطرف شود.

مردم آبادان برزیلی فکر می‌کنند

بعد از موفقیت و صعود صحبتی با مدیریت تیم داشتیم که استخوان بندی تیم حفظ شود و ثبات تیمی داشته باشیم که این اتفاق به اجبار افتاد. همین که مدیریت تیم ما را حمایت کرد خیلی خوب بود. مشکلاتی هم که تامین اعتبارات مالی برای ما بود کارهایی انجام دادیم ولی به دلیل مسائل مالی برخی بازیکنان مد نظر را نتوانستیم جذب کنیم. بازیکنانی که گرفتیم فاصله مبلغ قرارداد زیادی با هم اختلاف ندارند و همه برای مردم فوتبال دوست آبادان تلاش می‌کنند. جای تحسین دارد تماشاگران صنعت نفت در تمرینات نیز ما را همراهی می‌کنند. مردم آبادان یکم برزیلی فکر می‌کنند که این کار ما را سخت می‌کند.

آبادان نفت و فوتبال دارد

بعد از رفتن به آبادان مورد حمایت مردم قرار گرفتم. امیدی برای صعود به لیگ برتر نداشتند چون تیم دهم جدول بود که مردم خواستند برای فصل بعد برنامه‌ریزی داشته باشیم ولی به آنها گفتم حمایتت کنند تا امسال به لیگ برتر برسیم. 12 هفته پایانی را با پیروزی‌های متعدد به پایان رساندیم و در دو بازی آخر استادیومی دیدیم که در زمان گذشته شاهد آن بودیم. الان هم مردم آبادان ممنون همه تیم صنعت نفت هستند که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. آبادان لیاقت داشتن تیم در لیگ برتر دارد چون آنها به جز نفت و فوتبال چیز دیگری ندارد.

دلایل نداشتن تیم مازندرانی در لیگ برتر

من در اقصی نقاط کشور مربیگری کردم و شاید از نظر شهریت رکورددار باشم. جالب است با انواع فرهنگ‌ها ساختم ولی در شهر خودمان(مازندران) که مردم عاشقی دارد نیاز است مدیران تیم‌هایی مثل نساجی را مورد حمایت قرار دهند. شاید احساساتی بودن برخی افراد در آنجا(مازندران) باعث این اتفاق و نداشتن تیم در لیگ برتر شده است.

دو برابر بیشتر از من به خطیبی امکانات دادند

چیزهایی که من فصل گذشته در ماشین سازی می‌خواستم بعد از رفتنم دو برابر به خطیبی دادند که خیلی عجیب بود. 25 سال در مازندران مربیگری کردم، بازیکن بودم و ... . امیدوارم محمود فکری که خودم آن را کشف کردم نساجی را لیگ برتری کند تا آرزوی لیگ برتری شدن مازندرانی‌ها تحقق یابد. آرزوی قلبی من صعود تیم مازندرانی به لیگ برتر است.

تمجید از تیم صبای قم
شیر همیشه شیر است. صبا بازیکنان با تجربه‌ای دارد که برخی به اندازه یک مربی توانمند هستند. صادقانه می‌گویم که بازی فردا را چه ببریم و چه ببازیم جزء استثنائات فوتبال است. بازی فردا برای همه تیم‌هایی که اولین مسابقات را برگزار می‌کنند 50-50 است. همه تیم‌ها برای رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان می‌خواهند.

دیدگاه‌ها