کد خبر : 1343526 | 03 مرداد 1395 ساعت 18:13 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

البته که با پپ دست خواهم داد

کلافگی آقای خاص از سوالات در مورد گواردیولا

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستر اذعان داشت که دلیل سوال‌های بیش از حد خبرنگاران در مورد دست دادن او با پپ گواردیولا را متوجه نمی‌شود.

کلافگی آقای خاص از سوالات در مورد گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستر یونایتد و منچسترسیتی روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی در اردوی پیش فصل چین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

مورینیو در این رابطه گفت: "از سوالات تکراری شما در این رابطه خسته شده‌ام و نمی‌دانم تا چه زمانی قصد دارید از من و گواردیولا در این رابطه بپرسید. البته که با او دست خواهم داد اما نیازی به این پرسش شما نمی‌بینم".

 

این دو سرمربی نامدار فوتبال جهان، در سال‌های گذشته رقابت داغ و تنگاتنگی به عنوان سرمبیان دو تیم بزرگ اسپانیا داشته‌اند و حالا برای اولین بار است که در قامت هدایت دو تیم انگلیسی به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

به نظر می رسد آقای خاص از سوالات مکرر خبرنگاران در مورد شکل برخورد او با پپ قبل از هر رویایی آنها کلافه شده است و این موضوعات را پیش پا افتاده می‌داند.

 

 

1128789

 

در ادامه این مصاحبه، ژوزه سعی در تغییر روند مصاحبه داشت و ادامه داد: "ترجیح می دهم به جای پیروزی در دیدارهای تدارکاتی، بدون هیچ بازیکن مصدومی به منچستر بازگردم. کیفیت زمین بازی‌ها خیلی مطلوب نیست و داشتن یک فهرست از بازیکنان سالم، بهترین خبر برای من در شرایط فعلی است".

 

مورینیو افزود: "البته می نمی‌توانیم بازی نکنیم یا به بازیکنان توصیه کنیم که به حد کافی ندوند. تنها می‌توانیم خوش شانس باشیم تا بدون مصدومیت، بازیهای پیش فصل را پشت سر بگذاریم.

 

برای من همیشه کسب نتیجه در اولویت قرار دارد. اما نتیجه مطلوب من از مسابقه فردا، پایان مسابقه بدون هیچ بازیکن مصدومی است.

 

 

1128790

 

منچستر سیتی با تمامی بازیکنانش در این رقابت حاضر می‌شود اما ما به علت درگیری در یورو 2016، هفت الی هشت بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم. امیدوارم زودتر به منچستر بازگردیم و با تمامی نفرات تمرین کنیم".

 

مورینیو در انتها گفت: سفر به چین، برای هواداران و البته از نظر اقتصادی برای ما بسیار مفید است و ما هم باید به آن احترام بگذاریم. فردا آخرین بازی ما در اینجا برگزار می‌شود و ما می‌توانیم بعد از آن به خانه بازگردیم.

دیدگاه‌ها