کد خبر : 1343536 | 03 مرداد 1395 ساعت 18:41 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا تاکید کرد؛

عجله ای برای بازگشت کمپانی نیست

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی اذعان داشت که عجله‌ای برای بازگشت ونسانت کمپانی، مدافع مصدوم این تیم با میادین ندارد و ترجیح می‌دهد او روند درمانی خود را کامل طی کند.

عجله ای برای بازگشت کمپانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ونسانت کمپانی، مدافع بلژیکی منچسترسیتی قبل از مسابقات یورو 2016 مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست با تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها حاضر شود. گواردیولا به وی اطمینان داد که در مورد مصدومیت او ریسک نخواهد کرد و ترجیح می دهد تا وی روند بهبود خود را به شکل عادی طی کند.

 

سرمربی جدید سیتیزن‌ها در این خصوص گفت: به خود کمپانی هم گفته‌ام که عجله ای برای بازگشت نیست. ترجیح می‌دهم تا با یک بازیکن کاملا آماده بعد از بازگشت روبه رو شوم.

 

پپ افزود: اتفاقاتی که طی 2 سال گذشته برای کمپانی رخ داده، هم برای خودش و هم برای تیم دردآور و ناراحت کننده بوده است و من هرگز علافمند نیستم تا چنین تجربه‌ای برای ما دوباره تکرار شود. تا پایان طی شدن روند مصدومیت به طور کامل، کمپانی در ترکیب ما قرار نمی‌گیرد.

 

 

1101490

 

 

او برای بازی با ساندرلند آماده خواهد بود و همین می‌تواند بهترین خبر برای ما باشد. خواسته ما از او، بازگشت به همان فرم قبلی است و او می تواند هر روز تمرینات خود را ادامه دهد. بعد از آن، ما دوباره بهترین فرم بازی را از او خواهیم دید.  

 

خبر خوب برای ما، تایید سلامتی او توسط کادر پزشکی منچسترسیتی خواهد بود..

 

گفتنی است در حال حاضر شاگردان گواردیولا برای انجام اردوی پیش فصل در چین به سر می‌برند و فردا طی دیداری تدارکاتی، به مصاف رقیب همشهری، منچستر یونایتد خواهند رفت.

دیدگاه‌ها