کد خبر : 1343549 | 03 مرداد 1395 ساعت 19:22 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش اوریگی برای متقاعد کردن یورگن کلوپ

به نظر می رسد اوریگی کار دشواری برای حضور در ترکیب ثابت لیورپول این فصل داشته باشد.

تلاش اوریگی برای متقاعد کردن یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"،  با توجه به دو خرید جدید لیورپول در خط حمله، قاعدتا در فصل آتی جدال دشواری برای قرار گرفتن در لیست نهایی کلوپ، بین بازیکنان هجومی لک لک‌ها وجود خواهد داشت.

 

لیورپول در فصل نقل و انتقالات امسال، موفق شد وینالدوم و سادیو مانه را جذب کند و با توجه به خریدهای کلوپ برای این پست، اوریگی باید چالش بزرگی را برای قرار گرفتن در نوک پیکان خط حمله لیورپول تجربه کند.

 

کلوپ 2 روز قبل در مصاحبه ای از عملکرد مهاجمانش در فصل گذشته انتقاد کرد و اذعان داشت که اگر مهاجم بهتری در ترکیب لیورپول بود، شاید رتبه بهتری در انتهای فصل برای قرمزهای آنفیلد به دست می آمد.

اوریگی و بنتکه، به همراه دنیل استوریج و فرمینیو، بازیکن هجومی لیورپول در فصل گذشته را تشکیل دادند اما حالا با خرید وینالدوم و مانه، کلوپ می‌تواند امیدوار باشد که ضعف اصلی فصل قبلی خودش را با این ترکیب رویایی بپوشاند.

 

این بازیکن 21 ساله اعتقاد دارد که این فصل، او و هم تیمی‌هایش باید بیشتر تلاش کنند تا به رتبه ای بهتر از فصل قبل دست پیدا کنند.

 

 

1128819

 

 

اوریگی در این رابطه به وب سایت رسمی لیورپول گفت:" ما در باشگلاهی بزرگی بازی می کنیم و همیشه در تیم های صاحب نام، باید انگیزه ای برای پیشرفت و بهتر شدن وجود داشته باشد.

 برای روبرو شدن با چالش‌ها به لیورپول ملحق شدم. ما باید روز به روز تلاش کنیم تا کیفیت کار خود را افزایش دهیم. بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و ما در کنار هم می توانیم نمایش خوبی را برای لیورپول به ارمغان بیاوریم."

 

اوریگی که سال گذشته از لیل فرانسه به جمع بازیکنان لیورپول پیوست افزود:" بعد از جام جهانی 2014 و در حالیکه تنها 19 سال سن داشتم به اینجا آمدم . از بچگی به این تیم علاقه داشتم و خوشحالم که در یکی از برگترین تیم های دنیا بازی می‌کنم. فکر می‌کنم که روند صعودی خوبی را در فصل گذشته طی کردم. البته من هنوز خیلی جوان هستم و امیدوارم این فصل نمایش بهتری را از من ببینید."

دیدگاه‌ها