کد خبر : 1343576 | 03 مرداد 1395 ساعت 20:48 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس؛

برانکو تاکتیکش را پشت در بسته مرور کرد

در حالی که پرسپولیسی ها اولین دیدار خود را در فصل شانزدهم لیگ برتر برابر سایپا برگزار خواهند کرد، برانکو تمرینات تیمش را پشت درهای بسته و دور از چشمان اصحاب رسانه و هواداران برگزار کرد.

برانکو تاکتیکش را پشت در بسته مرور کرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات پرسپولیس در سومین حضورش روی نیمکت پرسپولیس در اولین گام به مصاف سایپا و حسین فرکی خواهد رفت و همه در انتظار رونمایی از پرسپولیس فصل شانزدهم هستند.
برانکو ایوانکوویچ بر همین اساس تمرینات خود را از روز گذشته به پشت درهای بسته منتقل کرده تا آخرین شیوه رویایی با نارنجی پوشان را دور از چشمان هواداران و اصحاب رسانه مرور کند.


تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد و تنها محمد امین آرام طبع به دلیل مصدومیت در تمرین گروهی حضور نیافت.
برانکو بعد از صحبت های ابتدایی حول آیتم های تمرینی در نظر گرفته برای سرخپوشان آنها را مهیای انجام تمرین مدنظر خود زیر نظر کریم باقری و چوک کرد. این آخرین تمرین تحت فشار سرخپوشان محسوب می شود و برانکو قصد دارد از فردا تمرینات تیمش را با توجه به برگزاری دیدار این تیم برابر سایپا در روز سه شنبه سبک تر برگزار کند.


علیرضا بیرانوند و الکساندر لوبانف زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند تا رقابت برای حضور در اولین دیدار رسمی این تیم در فصل جدید را با جدیت دنبال کنند.
آیتم های تمرینی سرخپوشان نیز با گرم کردن زیر نظر مارکو و در ادامه با پاسکاری و حفظ توپ و تمرینات تاکتیکی دنبال شد.


باید دید سورپرایز برانکو برای فصل جدید که هواداران تیمش با توجه به عملکرد فصل گذشته به فوتبال تهاجمی این تیم عادت کرده اند چه خواهد بود و این تیم در اولین گام برابر نارنجی پوشان و البته حسین فرکی که در دو بازی اخیر خود برابر برانکو موفق عمل کرده چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها