کد خبر : 1343590 | 03 مرداد 1395 ساعت 21:46 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت قهرمان ایران و آسیا به لیگ والیبال

متین ورامین بعد از قهرمانی در ایران و آسیا از تیم داری در لیگ برتر انصراف داد و صالحین ورامین جایگزین آنها شد اما برای لیگ جاری قصد دارند به لیگ برتر بازگردند.

بازگشت قهرمان ایران و آسیا به لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال متین ورامین بعد از کاله مازندران دومین تیم غیرتهرانی بود که سال 92 موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر شد.

 

آنها به آسیا رفتند و قهرمانی قاره را هم به دست آوردند تا در نهایت به جام باشگاه های جهان راه پیدا کنند. این تیم لیگ گذشته از تیم داری در لیگ برتری کناره گیری کرد تا نماینده این شهر با نام صالحین ورامین پا به مسابقات بگذارند اما برای لیگ جاری متین ورامین یک بار دیگر تصمیم به حضور مسقتیم در لیگ دارد.

امیرحسین قنبر مالک موسسه ورزشی متین با ارئه این متن آمادگی خود برای حضور در لیگ 94 را اعلام کرد:


« اصحاب محترم رسانه و جوانان علاقه مند والیبال درشهرستان ورامین لطفا به موضوعات ذیل توجه فرمایید: برند متین ورامین منحصرا مخصوص موسسه ورزشی کاراسازه متین است که درسایت رسمی FIVB با برند بازرگانی کاراسازه متین ثبت گردیده است ازآنجا که این برند به حیثیت حرفه ای شرکت کاراسازه متین وابسته است موکدا ذکر میشود عنوان قهرمانی ایران وآسیا متعلق به شرکت کاراسازه متین میباشد وهرگونه سوءاستفاده ازاین نام قابل پیگیری قضایی میباشد بدینوسیله به اطلاع عزیزان رسانه ای درورامین میرساند این شرکت هیچ گونه بدهی نامشخص دروالیبال ایران ندارد وبدهی مطرح شده دررسانه ها متعلق به تیمی به نام صالحین ورامین است که هیچ گونه ارتباطی به مجموعه تحت مدیریت ومالکیت اینجانب ندارد لذا خواهشمند است اخلاق حرفه ای رامدنظر قرارداده وازعنوان کردن بدهکاری متین ورامین(قهرمان ایران وآسیا)خودداری فرمایید باتشکر فراوان/ امیرحسین قنبر»

دیدگاه‌ها