کد خبر : 1343592 | 03 مرداد 1395 ساعت 22:18 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

واران: می‌خواهم در رئال مادرید باقی بمانم

در تابستان، شایعات زیادی در مورد جدایی رافائل واران منتشر شده است اما مدافع جوان فرانسوی تاکید کرد که آرزو دارد سالها در رئال مادرید باقی بماند.

واران: می‌خواهم در رئال مادرید باقی بمانم

به گزارش "ورزش سه"، واران در این رابطه گفت: بسیار علاقمندم تا دوران بازیگری خود را این تیم ادامه بدهم. فکر می کنم تمامی ابزار پیشرفت در رئال مادرید موجود است و من قصد جدایی از این تیم را ندارم.

 

از منچستر یونایتد و بایرن مونیخ به عنوان جدی‌ترین مشتریان واران در فصل تابستان نام برده شده است.

 

واران افزود: عاشق رئال و هوادارانش هستم زیرا آنها از زمانی که من به عنوان یک استعداد جوان وارد اینجا شدم، برخورد خیلی خوبی با من داشتند و من خیلی به آنها علاقه دارم.

 

 

1108616

 

 

در مقاطع زیادی از فصل قبل، بنیتز و زیدان ترجیح دادند که از زوج په په و سرخیو راموس در قلب خط دفاعی استفاده کنند اما این اتفاقات باعث نشده است تا واران به گزینه جدایی فکر کند.

 

واران گفت: بهترین بازیکنان دنیا اینجا هستند و من می‌توانم در رئال مادرید به بهتر شدن فکر بکنم. بهترین مدافع دنیا شدن، رویای من در دوران بازیگری به شمار می‌آید.

 

واران در مورد پیشنهاد تیم‌های مطرح اروپا گفت: روند زندگی هر انسانی، با تصمیماتش رقم می‌خورد. من با مسئولان باشگاه و زیدان صحبت کرده‌ام و آنها به من اطیمینان دادند که شرایط پیشرفت را برای من مهیا خواهند کرد. ماندن در جمع کهکشانی‌ها، مهم ترین تصمیم دوران فوتبالی من به شمار می‌آید.

 

996052

 

 

رافائل واران مقاطع انتهایی فصل قبل را به علت مصدومیت از دست داد و نتوانست در فینال لیگ قهرمانان و همچنین یورو 2016 حاضر شود. واران در این رابطه گفت: از دست دادن چنین دیدا‌رهای مهمی بسیار ناراحت کننده است و من روزهای سختی را گذراندم.

 

اما من تصمیم دارم تا گذشته را فراموش کنم و به روزهای پیش رو فکر کنم. من عاشق رئال مادرید هستم و اینجا باقی خواهم ماند.

دیدگاه‌ها