کد خبر : 1343617 | 04 مرداد 1395 ساعت 01:00 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: دوست دارم مربی شوم

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد، اعلام کرد که دوست دارد بعد از پایان دوران حرفه اش، به مربیگری بپردازد.

رونی: دوست دارم مربی شوم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 30 ساله که اولین بازی اش در لیگ برتر را در سال 2002 انجام داد، تاکنون نزدیک به 600 بازی باشگاهی انجام داد. او فاش کرد که قصد دارد بعد از پایان دوران حرفه ای اش، به مربیگری بپردازد.


او در یک جلسه پرسش و پاسخ فیس بوکی گفت:" دوست دارم بعد از پایان دوران بازی، مربی شوم. فوتبال کاری است که من در تمام طول دوران حرفه ای ام انجام دادم. اکنون پروسه گرفتن مدارک مربیگری ام را سپری می کنم و امیدوارم وقتی دوران حرفه ای ام به پایان رسید، بتوانم کلاس های مربیگری را به پایان برسانم."

 

 

1128892

 

 

رونی همچنین در مورد به یاد ماندنی ترین گلش در لیگ برتر گفت:" گل قیچی ای که به منچسترسیتی زدم یکی از بهتری ها بود. بازی 1-1 بود و 15-10 دقیقه به پایان بازی مانده بود؛ بنابراین آن گل، گل پیروزی بخش دربی بود و احساس فوق العاده ای داشت. پس از آن ما قهرمان لیگ شدیم.


اما فکر می کنم به یادماندنی ترین گل، پنالتی دقایق پایانی مقابل بلکبرن بود. اگر گل می زدم، قهرمان لیگ می شدیم. بنابراین فشار زیادی بود و قبل از زدن ضربه، وقفه زیادی ایجاد شد. من سعی کردم خودم را آرام نگه دارم و خوشبختانه گل شد و قهرمان شدیم. فشار زیادی بود اما من توانستم از پس آن بربیایم و واقعا گل به یاد ماندنی ای بود."

 

دیدگاه‌ها