کد خبر : 1343638 | 04 مرداد 1395 ساعت 10:11 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

قوچان نژاد: بعد از 5 ماه مصدومیت هنوز آماده نیستم

خط حمله خوبی برای هیرنفین می سازیم

نمایش درخشان در بازی دوستانه برابر حریف ترکیه ای باعث شد تا مهاجم ایرانی هیرنفین بیشتر از گذشته نگاه ها را معطوف خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی در بازگشت دوباره به هیرنفین حالا امید اول خط حمله تیمش برای فصل جدید لیگ برتر هلند محسوب می شود، بازیکنی که در سنین جوانی پیراهن هیرنفین را برتن کرده بود و از همان زمان پله های ترقی را پشت سر گذاشت. بعد از برتری این تیم مقابل گنجلربیرلیگی ترکیه که با درخشش رضا توام بود سایت باشگاه به سراغ مهاجم ایرانی رفت و مصاحبه کوتاهی با او انجام داد.


قوچان نژاد به سایت هرنوین گفت:« بازی دشوار اما تجربه خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم حریف با تاکتیکی کاملا دفاعی به میدان آمده بود که بازنده نباشد اما با تلاشی که داشتیم توانستیم به خوبی از موقعیت های خد استفاده کرده و به چیزی که می خواستیم برسیم و یاد بگیریم در مقابل چنین تیم های دفاعی با چه روشی باید به برتری برسیم».

 

1128906


مهاجم ایرانی در ادامه افزود:« هنوز به آن ریتمی که دوست دارم نرسیدم اما روز به روز در حال بهتر شدن هستم. بعد از 5 ماه مصدومیت و دوری از تمرینات رسیدن به فرم مطلوب زمان می برد گرچه همین الان هم آمادگی خوبی دارم و می توانم برای تیمم مهره قابل اتکایی باشم اما باز هم تلاش می کنم تا فصل را در بهترین شرایط ممکن آغاز کنم».


گوچی در ادامه به زوج خود در خط حمله که همکاری خوبی با او مقابل حریف ترکیه ای داشت اشاره و تصریح کرد:« سام لارسون بازیکن باهوش و خوبی است که خوشبختانه در این چند هفته توانستیم به شناخت خوبی از تفکرات یکدیگر برسیم و همکاری مان را بیشتر کنیم. در بازی با گنجلربیرلیگی هم این همکاری را دیدید و من شک ندارم که می توانیم خط حمله خوبی برای هیرنفین در فصل جاری بسازیم».

 

1128907


باشگاه هلندی که دو هفته آینده باید در آغاز فصل جدید لیگ برتر هلند به مصاف آلکمار برود در آخرنی بازی تدارکاتی خود یکشنبه آینده به مصاف تیم سرشناس رئال سوسیداد از اسپانیا خواهد رفت و این بازی می تواند محک جدی برای یاران قوچان نژاد تلقی شود.

دیدگاه‌ها