کد خبر : 1343656 | 04 مرداد 1395 ساعت 11:00 | 34.2K بازدید | 2 دیدگاه

چشم های فدراسیون فوتبال ترسیده است

طرح‌پیراهن‌تیم‌ملی‌به طراح‌برجسته‌واگذار‌می شود

انتقاد از لباس های طراحی شده برای کاروان ایران در المپیک ریو فدراسیون فوتبال را بر آن داشته تا با واسوس بیشتری طرح پیران تیم ملی را انتخاب کند!

طرح‌پیراهن‌تیم‌ملی‌به طراح‌برجسته‌واگذار‌می شود

به گزارش "ورزش سه"، البته پیش از رونمایی از لباس های طراحی شده برای کاروان ایران در المپیک فدراسیون فوتبال مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی را برگزار کرد و از آنجایی که پیراهن انتخاب شده یک پیراهن سفید بود و هیچ طرحی نداشت مورد انتقاد قرار گرفت و بعد از آن چون فرصتی پیش از بازی های دوستانه نبود فدراسیون فوتبال به سرعت و با قرارداد نوارهایی در کنار پیراهن سفید تیم ملی را به میدان فرستاد و وعده داد به سرعت طرح جالب تری را برای پیراهن تیم ملی انتخاب خواهد کرد.


انتقاد گسترده از انتقاد از لباس های طراحی شده برای کاروان ایران در المپیک ریو فدراسیون فوتبال را به خود آورده و گفته می شود فدراسیون فوتبال در تلاش است با کمک یک طراح نخبه و هم چنین کمک گرفتن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح مناسبی را برای پیراهن تیم ملی انتخاب کند و برای تولید در اختیار شرکت جیووا قرار دهد.


البته باید به این نکته اشاره کرد فدراسیون فوتبال روی کیفیت لباس ها هم با شرکت جیووا بحث دارد و قرار شده لباس هایی که برای بازی با قطر و چین در اختیار تیم ملی قرار می گیرد کیفیت بهتری داشته باشد. در غیر اینصورت فدراسیون فوتبال می تواند به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند.


خلاصه اینکه اینروزها و بعد از انتقادات رسانه های گروهی و هم چنین مردم از لباس های طراحی شده برای کاروان ایران در المپیک ریو فدراسیون فوتبال ترس از این دارد طرح پیراهن تیم ملی به گونه ای باشد که همانند المپیکی مورد انتقاد عوام قرار گیرد. بنابراین می خواهد با وسواس و حساسیت خاصی طرح نهایی پیراهن تیم ملی را نهایی کند.

دیدگاه‌ها