کد خبر : 1343682 | 04 مرداد 1395 ساعت 12:18 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست دختران والیبالیست ایران مقابل هند

تیم والیبال دختران زیر 19 سال کشورمان در رقابت سرنوشت‌ساز مقابل تیم هند شکست خورد تا تیم کشورمان صعود به جمع هشت تیم برتر را از دست بدهد.

شکست دختران والیبالیست ایران مقابل هند

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در سومین و آخرین رقابت خود در چارچوب هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دختران آسیا با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا از صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا باز بماند. 

 

نمایندگان کشورمان این بازی را در حالی شروع کردند که ست نخست را به دلیل اشتباهات فردی با امتیاز 25 بر 20 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.  ست دوم نمایندگان کشورمان شروع خوبی داشتند، اما باز هم اشتباهات بازیکنان ایران بازی را به نفع حریف کرد.

 

در ست دوم نیز هندی‌ها در توپ‌گیری موفق عمل کردند. تعویض‌های سرمربی تیم ملی ایران هم در این شرایط کاری از پیش نبرد تا این ست با نتیجه 25 بر 19 به نفع هندی‌ها به پایان برسد.  ست سوم در شرایطی که بازیکنان ایران بازی پایاپایی را با دختران هند داشت اما نتیجه را با امتیاز 25 بر 21 واگذار کرد.به این ترتیب  تیم ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر این دوره از رقابت‌ها باز ماند.

 

تیم والیبال دختران ایران دراین دوره از رقابت‌ها دو شکست مقابل تیم ژاپن و هند و یک پیروزی مقابل تیم ماکائو را به ثبت رساند.  هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دختران ایران از دوم تا دهم مردادماه در شهر ناخون راچاسیمای تایلند برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها