کد خبر : 1343701 | 04 مرداد 1395 ساعت 12:51 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

فخرالدینی، چهره ویژه استقلال- نفت

مدافع جدید تیم نفت تهران امروز مقابل استقلال به یاد خاطرات تلخ و شیرین گذشته‌اش به میدان می‌رود.

فخرالدینی، چهره ویژه استقلال- نفت

به گزارش "ورزش سهبازی‌های فصل گذشته استقلال مقابل نفت تهران برای میلاد فخرالدینی حکایتی خاص دارد. مدافع دو فصل گذشته تیم استقلال که روزهای تلخ و شیرین زیادی با این تیم داشته، امروز در شرایطی با پیراهن نفت مقابل آبی پوشان قرار می‌گیرد که سال قبل در تقابل دو تیم اتفاقات ویژه‌ای برایش رخ داد.


در بازی اول دو تیم از هفته پنجم لیگ برتر پانزدهم استقلال آن روزها اوج گرفته پیروز از زمین خارج شد. مهم‌ترین اتفاق آن مسابقه پیرامون فخرالدینی بود. مدافع راست سابق استقلال در آن مسابقه پس از انتقادهایی که از عملکردش می‌شد، بازگشتی رؤیایی داشت و با یک سوپر گل مقدمات پیروزی تیمش را فراهم کرد. فخرالدینی بعد از آن گل دوباره در کانون توجهات قرار گرفت و از انتقادها فرار کرد.

 

1040781


بازی برگشت استقلال و نفت در بهمن ماه پارسال اما حکایت متفاوتی برای این بازیکن به همراه داشت. استقلال در این مسابقه در حالی که از دقیقه 9 با گل به خودی حنیف عمران زاده از حریف عقب افتاده بود، هرچه زد به در بسته خورد. هرچه به اواخر بازی نزدیک می‌شدیم استقلال هجومی‌تر می‌شد. آبی پوشان که این شانس را داشتند تا با به تساوی کشاندن بازی دوباره صدرنشین لیگ برتر شوند، تراژدی عجیبی را تجربه کردند. میلاد فخرالدینی، همان بازیکنی که در بازی رفت برای آبی پوشان گل زده بود، با خطایی عجیب کارت زرد دوم را از محمد رضا اکبریان، داور پراشتباه مسابقه دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا تیمش را از رسیدن به گل تساوی عاجز کند.


حکایت‌های متفاوت فخرالدینی با پیراهن استقلال مقابل نفت در فصل گذشته، او را به امروز رسانده است. فخرالدینی حالا باید با پیراهن قرمز رنگ نفت مقابل استقلالی قرار بگیرد که فصل پیش در همین مسابقه 3 امتیاز به آن داد و 3 امتیاز هم گرفت.

 

1128944


مسابقه امروز استقلال- نفت فارغ از تمام حاشیه‌های مبنی بر حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال، تقابل ویژه‌ای را در خود جای داده است؛ تقابلی به بزرگی ایستادن فخرالدینی مقابل استقلال با لباس نفت تهران.

دیدگاه‌ها