کد خبر : 1343708 | 04 مرداد 1395 ساعت 13:16 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گام اول را محکم برمی داریم

خطیبی: درباره آندو ریسک نکردیم

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: تلاش ما براین است که بتوانیم با کسب نتایج خوب محبت و حمایت خیل هواداران ماشین سازی را جبران نمائیم.

خطیبی: درباره آندو ریسک نکردیم

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه ماشین سازی، رسول خطیبی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی نخست لیگ برتر اظهار داشت: از روزی که در ماشین سازی مشغول بکار شده ام همواره مورد حمایت خالصانه هواداران خونگرم و فهیم ماشین سازی بوده ام.


وی با اشاره به این موضوع که در هفته های ابتدایی طبعا تیم ها شناخت لازم از همدیگر را ندارند؛ اضافه کرد: گرمای این شهر یکی از مهمترین موانع ما در بازی اول به شمار می رود ولی با این همه ما تلاش خواهیم کرد که اولین گام در لیگ برتر را محکم برداشته و با دست پر و کسب امتیاز لازم میدان را ترک سازیم.


سرمربی ماشین سازی با اشاره به این موضوع که مصدومیت آندو تیموریان و احمد کامدار سبب عدم استفاده از این دو در هفته اول در مقابل فولاد اهواز شده است؛ اضافه کرد: اندو از دیروز به تمرینات برگشته ولی بنا به تشخیص کادر فنی و بدلیل کاهش ریسک آسیب دیدگی مجدد  وی در اهواز به میدان نخواهد رفت و کا مدار نیز می تواند از هفته چهارم تیم را همراهی نماید.


خطیبی در انتهای صحبت های خود با تقدیر از هواداران فهیم فوتبال شمالغرب کشور و بویژه  ماشین سازی که در تمامی لحظات عاشقانه از تیم خود حمایت کرده و به کادر فنی انرژی بخشیده اند؛ افزود: هواداران نیز بدانند که محبت آنان در دل و جان من قرارداشته و تمامی سعی و تلاش ما خوشنودی آنان با کسب نتایج مطلوب است.

دیدگاه‌ها