کد خبر : 1343811 | 04 مرداد 1395 ساعت 17:20 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی انگلیس در اولین نشست خبری خود مطرح کرد

آلاردایس: می‌توانم با انگلیس به موفقیت برسم

سرمربی جدید سه‌شیرها از اینکه هدایت این تیم را بر عهده گرفته خیلی خوشحال است و می‌گوید اوضاع را خیلی زود تغییر خواهد داد.

آلاردایس: می‌توانم با انگلیس به موفقیت برسم

به گزارش "ورزش سه"، سم آلاردایس که به‌تازگی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) به‌عنوان سرمربی جدید سه‌شیر انتخاب شده است، بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نخستین کنفرانس خبری رسمی خود گفت:" تیم ملی انگلیس پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. امیدوارم از تجربه تلخ‌مان در مسابقات یورو 2016 تجربه‌اندوزی و در جهت مثبت استفاده کنیم. من می‌توانم اوضاع را خیلی سریع تغییر دهم و  ماجراجویی موفقی را در تیم ملی انگلیس هم رقم بزنم."

 

1128314

 

وی با اشاره به اینکه دستیار سابقش در تیم بولتون با وی کار خواهد کرد گفت:" خیلی مهم است که در تیم ملی انگلیس پایه‌های کار را برای خود فراهم کنم. سامی لی برای دومین بار به من ملحق می‌شود و به‌عنوان دستیار فعالیش را آغاز خواهد کرد که از این بابت خوشحالم."

 

دستیاران دیگر سرمربی پیشین ساندرلند در تیم ملی انگلیس، فیل براون و پل کلمنت خواهند بود که طی هفته‌های آتی به وی در اردوی سه‌شیر اضافه خواهند شد.

 

آلاردایس که 10 سال پیش هم فرصت این را داشته تا هدایت انگلیس را بر عهده بگیرد، اما در نهایت در مصاحبه با FA رد شد، در ادامه گفت:" 10 سال از زمانی که با اتحادیه فوتبال انگلیس مصاحبه داشتم، گذشته است و از اینکه حالا اینجا نشسته‌ام، هیجان‌زده هستم. امیدوارم شایسته نشستن روی این صندلی باشم. فکر می‌کنم تجربه لازم برای به چالش کشیدن خودم و تیم ملی انگلیس را دارم. از مربیگری در پنج تیم لیگ برتری تجربه بالایی کسب کرده‌ام.

انتخاب سبک و سیستم بازی بسته به نوع بازیکنانی دارد که در اختیار دارید و اینکه چه بازیکنانی در زمین حضور دارند. تکنیک مربیگری من این است که این فرصت را به بازیکنانم بدهم که هر کجا بازی می‌کنند، چه در خانه و چه در خارج از خانه، به پیروزی برسند.

اتحاد در تیم خیلی اهمیت دارد و سعی خواهم کرد تا تیمی بسازم که به لحاظ روحی در وضعیت خیلی خوبی باشند و از بودن در تیم لذت ببرند. به‌هر حال باید از فوتبال لذت برد. من که خودم سال‌هاست از بودن در این ورزش لذت می‌برم."

آلاردایس در پایان گفت:" حمایت همه‌جانبه دلگرمی خاصی برای شروع کارم در این پست به من داده است. خیلی احساس غرور و افتخار می‌کنم که هدایت تیم ملی انگلیس امروز به من سپرده شده است. این اوج دوران حرفه‌ای من است و می‌خواهم نهایت لذت را از آن ببرم."

دیدگاه‌ها