کد خبر : 1343835 | 04 مرداد 1395 ساعت 19:23 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

حضور همزمان موراتا و بنزما در ترکیب

احتمال استفاده زیدان از 2-4-4

رئال مادرید، اولین دیدار پیش فصل خود را چهارشنبه در برابر پاریسن ژرمن انجام خواهد داد و بعد از آن خود را آماده رویارویی با سویا در سوپر کاپ خواهد کرد.

احتمال استفاده زیدان از 2-4-4

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا زیدان در روزهای اخیر به فکر چینش جدید تیمش در دیدار حساس سوپرکاپ اروپا در برابر سویا خواهد بود و نکته جالب ترکیب تمرینی رئال، استفاده از آلوارو موراتا و کریم بنزما در کنار یکدیگر و در پیکان هجومی این تیم در بازی برابر سویاست.

 

احتمال استفاده از این دو این دیدار بسیار بالاست. با توجه به غیبت احتمالی کریس رونالدو و گرت بیل در این بازی، زیدان برای بالا بردن بار هجومی تیمش مجبور به استفاده از سیستم 2-4-4 خواهد بود. در فصل گذشته و با ورود زیدان، مادریدی‌ها بیشتر با روش 4-4-3 بازی می‌کردند.

 

 

1129055

 

گرچه این تغییرات احتمالا به صورت موقتی است و زمانی که سه ضلع مثلث بی بی سی امکان حضور در میدان را پیدا کنند، احتملا زیزو به شرایط قبلی باز خواهد گشت و تیمش با سیستم فصل گذشه بازی خواهد کرد اما با توجه به غیبت دو عنصر اساسی این مثلث، منطقی‌ترین راه استفاده از کریم بنزما و موراتا در کنار هم خواهد بود تا توازن هجومی لوس‌بلانکوس به هم نریزد.

دیدگاه‌ها