کد خبر : 1343845 | 04 مرداد 1395 ساعت 20:03 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان به ما قول داده بودند

سعداوی: چرا ایوب والی بخشیده نشد ؟

تیم فولاد خوزستان در اولین بازی خود مقابل تیم ماشین سازی قرار خواهد گرفت. نعیم سعدوای در کنفرانس خبری این تیم راجع به شرایط تیم صحبت کرد.

سعداوی: چرا ایوب والی بخشیده نشد ؟

 

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز اظهار داشت:


یک تیم جدید شکل دادیم
 15 بازیکن از تیم ما جدا شدند و ما یک تیم جدید را شکل دادیم. تیم ما بیشتر به بومی گرایی روی آورد. خوشبختانه این سیاست را توانستیم ترسیم کنیم و در ادامه به آن خوب عمل کنیم. ما 12 بازیکن بزرگسال داریم و بقیه جوان هستند. در چند روز آینده به دنبال جذب بازیکن خواهیم بود و این اتفاق خواهد افتاد.

 

ماشین سازی تیمی جاندار و قوی است
قطعا بازی با ماشین سازی برایمان سخت است. شناختمان از آنها خیلی جامع و کامل نیست چون آنها در اردوهای تدارکاتی داخلی و خارجی بودند. فقط می دانیم که یک تیم جاندار و قوی هستند. امیدوارم یک بازی بسیار زیبا و جذاب برگزار شود و تماشاگران از آن لذت ببرند.

 


بازیکنان موردنظرمان در سه چهار روز آینده جذب می‌شوند
ما ماتیاس چاگو را حفظ کردیم. همچنین لیستی از بازیکنان مدنظر خود را ایجاد کردیم و به دقت عملکرد آنها در فصل گذشته را دیدیم. باید ببینیم که آنها می توانند در فولاد عملکرد مناسبی داشته باشند یا خیر. این مسائل را در نظر گرفتیم و امیدواریم بتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را در 3، 4 روز آینده جذب کنیم.

 

نگاه ما بومی‌گرایانه بوده است
واقعیت این است که تمام تلاش خود را می کنیم اما فصل گذشته از 17 بازیکن ما فقط 4 بازیکن بومی داشتیم و 13 بازیکن غیربومی بودند. امسال نیز 3، 4 بازیکن ما غیربومی هستند اما 13 بازیکن بومی داریم. نگاه ما بومی گرایانه هست. به هر حال باید این جوانان حمایت شوند تا پیشرفت کنند. پس باید این هدف را ترسیم کنیم و در کنار آن نیز به ارائه فوتبال پویا می پردازیم.

 


حضور پررنگ هواداران در تمرینات
یکی از مسائلی که فصل قبل باعث شد تیم نتواند مسیرش را پیدا کند، عدم همدلی در تیم بود. خوشبختانه امسال یک جو خوب را در تیم می بینیم. هواداران نیز حضور پررنگی در تمرینات دارند و این نوید یک فصل خوب را می دهد. امیدواریم با حداقل حاشیه راهمان را پیش ببریم. ما نگاه ویژه ای به جوانان مستعد داریم اما می خواهیم به هدفمان برسیم. ما عبدالله کرمی، میلاد پاک پرور و احسان مرادیان را به تیم اضافه کردیم. درباره حضور ایوب والی و سروش سعیدی از مسئولان قول گرفتیم.

 


مسئولان به قول خود عمل کنند
باید گله ای کنم که هنوز مسئولان ما نتوانستند به قولشان عمل کنند. آنها قول هایی برای بحث محرومیت ایوب والی دادند. والی با یک اتفاق سهوی محروم شده است. جای سوال بسیار بزرگی است که چرا بخشیده نشد، در حالی که ما بازیکنان دیگری داشتیم که به همین صورت بودند اما محرومیتشان تعلیق شد. امیدوارم با گذشت زمان این مساله حل شود.

دیدگاه‌ها