کد خبر : 1344000 | 05 مرداد 1395 ساعت 10:35 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

فریم به فریم با جنگ و جدل آزادی (گزارش تصویری)

استقلال و نفت در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تلاش زیادی کردند تا برنده از زمین خارج شوند اما این اتفاق رخ نداد و تنها حاصل آن یک تساوی و جنگ و جدل بیهوده ستاره ها بود.

به گزارش"ورزش سه"، یکی از حساس ترین بازی های هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا شروع کار علی منصور و علی دایی در تیم های جدیدشان با برد همراه نباشد. در این بین ستاره های دو تیم هم در سطح همیشگی ظاهر نشده و انتظارات را برآورده نکردند و تنها جنگ و جدل های بیهوده آنها بود که در ذهن طرفداران شان باقی ماند.

 


در اواسط نیمه دوم شاهد اوج این جنگ و جدل ها بودیم، جایی که روی یک خطای ساده کاوه رضایی و متعاقب آن بختیار رحمانی دو ستاره استقلال از کوره در رفته و با بازیکنان نفت درگیری های شدیدی پیدا کردند تا برای لحظاتی بازی تحت الشعاع این درگیری ها قرار بگیرد. نکته جالب در دعوای ستاره های های جدید استقلال دخالت بی مورد میلاد فخرالدینی بازیکن سال گذشته استقلال و این روزهای نفت با کاوه و بختیار رحمانی بود که هیچ کس متوجه نشد فخرالدینی چرا خودش را در بطن این ماجراها قرار داد!

 


آن چه محرز است این که بازیکنان استقلال به خصوص کاوه رضایی و بختیار رحمانی باید به این موضوع کاملا پی ببرند که پیراهن تیمی پرطرفدار را برتن کرده اند و جلوی تماشاگردان پرشمار استقلال که از این پس به ورزشگاه خواهند آمد باید کمی خویشتندار و صبور بازی کنند تا جو ورزشگاه ملتهب نشود. مسلما اگر در بازی دیشب تماشاگری در ورزشگاه بود با دیدن این صحنه ها ناخودآگاه از کوره در می رفت و ...

 


عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها