کد خبر : 1344021 | 05 مرداد 1395 ساعت 11:10 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت ۱۶‌هندبالیست به اردوی‌نهایی تیم‌ملی

آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران برای حضور در تورنمنت دوستانه قطر با ۱۶ بازیکن و با غیببت لژیونرها آغاز شد.

دعوت ۱۶‌هندبالیست به اردوی‌نهایی تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، آخرین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان به منظور حضور در تورنمنت دوستانه قطر از امروز تا هفتم مردادماه در تالار هندبال تهران در حالی آغاز شد که محسن طاهری سرمربی این تیم ۱۶ بازیکن نهایی را به این اردو دعوت کرده است. 

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به شرح زیر است:
سعید برخورداری، مهرداد صمصامی، پویا نوروزی نژاد، سجاد ندری، مجتبی حیدرپور، مهدی موسوی، محسن باباصفری ، محمدکاظم جمعه پورزاده ، افشین صادقی، شاهو نصرتی، یاسین کبیریان جو، امید سه کناری، رحیم مومنی زاده، محمدعلی قاسمی، کیانوش پالاد، حسین صالحی

 

در اردوهای قبلی تیم ملی هندبال سه لژیونر ایرانی حاضر در تیم دینامو بخارست رومانی الله کرم استکی، سجاد استکی و موسوی نیز در تمرینات حضور داشتند اما این بار این لژیونرها  به دلیل حضور در تمرینات تیم باشگاهی دینامو به اردو نپیوسته و با تیم ملی به قطر نمی روند. 

 

تورنمنت بین المللی قطر در حالی هفته آینده در پایان این هفته برگزار می شود که قطری ها قرار است بلافاصله پس از این بازیها راهی المپیک ریو شوند و به همین دلیل از تیم هندبال ایران برای حضور در این رقابتها دعوت کرده اند. این دیدارها قرار است بین تیم ملی قطر و ایران و یکی از تیم های رده نخست لیگ قطر برگزار شود.  

دیدگاه‌ها