کد خبر : 1344022 | 05 مرداد 1395 ساعت 11:12 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل های بچگانه‌ای خوردیم

ایرانپوریان: از روی شکم سیری بازی کردیم

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می کند.

ایرانپوریان: از روی شکم سیری بازی کردیم

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بدی مقابل استقلال خوزستان انجام ندادیم اما می توانستیم بهتر از این باشیم. موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. بعد از گلی که زدیم از روی شکم سیری فوتبال بازی کردیم و در نهایت چیزی که نباید، اتفاق افتاد.


وی درباره زمین ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی بیان داشت: این ورزشگاه چمن خوبی دارد اما متاسفانه در بقیه قسمت ها شرایط مساعدی ندارد. ما دوست داریم در ورزشگاه یادگار بازی کنیم تا هزاران هوادار بیایند و تشویق مان کنند. قطعا اگر تعداد بیشتری از هواداران مان دیروز حضور داشتند، می توانستیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.


مدافع تراکتورسازی درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی از گل های راحتی که تیمش دریافت می کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در این مسابقه گل های بچگانه ای خوردیم. این شرایط سخت است. باید بتوانیم در آینده جبران کنیم.


ایرانپوریان درباره آینده تیمش افزود: باید بتوانیم در آینده به شرایط آرمانی برسیم. هنوز اول راه هستیم و قطعا رفته رفته بهتر می شویم. همه چیز ایده آل می شود و هواداران را خوشحال می کنیم.

دیدگاه‌ها