کد خبر : 1344030 | 05 مرداد 1395 ساعت 11:19 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

فغانی:اولین بار است که تیم داوری اعزام می‌شود

داور بین‌المللی ایران گفت: فقط انتخاب شدن برای قضاوت در این رقابت‌ها مهم نیست، بلکه مهم عملکرد خوب داشتن است.

فغانی:اولین بار است که تیم داوری اعزام می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا فغانی درخصوص انتخاب تیم داوری ایران برای حضور در بازیهای المپیک 2016 اظهار داشت: در گذشته همیشه داور یا کمک داور از ایران به صورت فردی در المپیک حاضر می‌شد، اما این بار تیم کامل داور ایرانی به این مسابقات دعوت شده است. خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل خوبی در تیم داوری ایرانی وجود دارد. به بازیهای بسیار معتبری می‌رویم و امیدوارم این روند روبه رشد در داوران ادامه داشته باشد. 


وی خاطرنشان کرد: تا به حال در المپیک قضاوت نکرده‌ام، اما می‌دانم بعد از جام‌جهانی، مسابقات فوتبال المپیک از معتبرترین مسابقات است و ما این شانس را داریم که در المپیک 2016 برزیل حضور داشته باشیم. امیدوارم با عملکرد خوب نماینده ای شایسته برای کشورمان باشیم.


داور بین المللی کشورمان افزود: روز گذشته به همراه سخندان و منصوری در فدراسیون حضور پیدا کردیم و دیداری با رئیس فدراسیون داشتیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال حمایت های بیشتری از ما داشته باشد، چرا که تیم داوری تنها نماینده ایران در رشته فوتبال در المپیک 2016 ریو است.


فغانی درباره کلاس‌هایی که برای آمادگی داوران پیش از آغاز رقابتها در ریو برگزار می‌شود، گفت: یک هفته قبل از شروع مسابقات کلاس های توجیهی را مسئولین برگزاری رقابت‌ها برای آمادگی و هماهنگی بیشتر داوران و کمک داوران برگزار می کنند. برهمین اساس روز پنجشنبه 7 مردادماه عازم برزیل می شویم. توقع از ما بالاست و امیدوارم که بتوانیم از حیثیت داوری‌مان دفاع کنیم، مسلماً داوری ما ظرفیت بالایی در آسیا و حتی در جهان دارد. امیدوارم بتوانیم در مراحل بالاتر هم قضاوت کنیم.


داور بین المللی فوتبال اظهار داشت: اینکه بگویم چند بازی شانس قضاوت داریم واقعا سخت است، اما باید این آمادگی را داشته باشیم که هر تعداد بازی را که قضاوت آن به ما داده می‌شود به‌خوبی قضاوت کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها