کد خبر : 1344050 | 05 مرداد 1395 ساعت 12:06 | 139.4K بازدید | 5 دیدگاه

برانکو مجوز داد؛

ورود و خروج لوبانف از اردوی پرسپولیس

الکساندر لوبانف با توجه به پیشنهادی که از سوی باشگاه پاختاکور به او ارائه شده، از مسوولان این تیم درخواست مذاکره برای دریافت رضایتنامه کرد.

ورود و خروج لوبانف از اردوی پرسپولیس

 به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل لیگ پانزدهم به دلیل مشکلات درون دروازه این تیم و همچنین حواشی به وجود آمده، پیراهن سرخ را بر تن کرده بود، به دلیل نیمکت نشینی های سریالی در حالی که تنها ساعاتی به شروع لیگ شانزدهم باقی مانده، ترجیح داد برای دریافت رضایتنامه اردوی تیم را ترک کند.


در این ارتباط گفته می شود ارائه پیشنهادی از سوی باشگاه پاختاکور ازبکستان او را ترغیب به جدایی از جمع پرسپولیسی ها کرده تا در آستانه رقابت های انتخابی جام جهانی، پیراهن شماره یک کشورش را از دست ندهد. لوبانف که دروازه بان شماره یک ازبکستان محسوب می شود در گفتگویی که با برانکو ایوانکوویچ داشت درباره این پیشنهاد و دلایل ترک پرسپولیس با او صحبت کرد و اجازه خروج از اردو را دریافت کرد. سرمربی پرسپولیس در این باره به خبرنگار ما گفت: او نزد من امد و توضیحاتی درباره پیشنهادش ارایه داد و خواهان مذاکره با باشگاه شد. من این مجوز را به او دادم و امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به سود او و باشگاه باشد.


الکساندر لوبانف امروز صبح با ترک اردوی پرسپولیس راهی باشگاه شد تا با مسوولان درباره راه های جدایی اش از این تیم و بازگشت به ازبکستان به تعامل دست یابد. در این ارتباط روزنامه های ازبکستانی با تیترهای همچون بازگشت لوبانف به خانه و ... به ارائه گزارشی درباره دروازه بان ازبکستانی حال حاضر پرسپولیس پرداخته اند. با این شرایط باید دید مطالبات دو طرف چگونه خواهد بود و با توجه به باقی ماندن یک فصل دیگر از قرارداد لوبانف با پرسپولیس او چگونه رضایتنامه اش را دریافت خواهد کرد. ازبکستان در رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با تیم ملی ایران نیز همگروه است.


پرسپولیس در حال حاضر علیرضا بیرانوند و ابوالفضل درویش وند را به عنوان دروازه بان در لیست خود دارد و با توجه به شرایط موجود و حتی باقی ماندن لوبانف در پرسپولیس به نظر می رسد برانکو روی سپردن شماره یک به بیرانوند به عنوان دروازه بان ملی پوش ایرانی به یقین دست یافته است.


دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا تهران امروز و از ساعت 20:45 دقیقه در استادیوم تختی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها