کد خبر : 1344068 | 05 مرداد 1395 ساعت 13:35 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن استقلال خوزستان باید اخراج می شد

کیانی: درگیری‌ام با رفیعی خنده‌دار است

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کیانی: درگیری‌ام با رفیعی خنده‌دار است

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان، عصبانیت قلعه نویی از موقعیت های هدر رفته، شایعه درگیری در رختکن تراکتور، مشکلات ورزشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


موقعیت های زیادی هدر دادیم
بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم. ما در این بازی مستحق کسب پیروزی بودیم و حتی می توانستیم 3، 4 گل بزنیم اما توپ هایمان وارد دروازه نشد. وقتی هم گل نمی زنی، قطعا گل می خوری. متاسفانه نتوانستیم به امتیاز کامل بازی دست پیدا کنیم. انشاءالله در آینده جبران می کنیم و شک نکنید تراکتورسازی حرف های زیادی در این فصل برای گفتن دارد.


قلعه نویی حق داشت عصبانی شود
امیر قلعه نویی بابت موقعیت هایی که به بیرون می زدیم، عصبانی شده بود. قلعه نویی می گفت چرا موقعیت ها را اینقدر ساده از دست می دهید. به هر حال مربی است و استرس و فشار زیادی را تحمل می کند. من فکر می کنم قلعه نویی حق داشت عصبانی شود.


امیدوارم یادگار زودتر آماده شود
ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مشکلات زیادی دارد. این زمین برای تمرین است. از رختکن گفته تا خود زمین شرایط سختی را برای ما رقم زد. کارمان بسیار سخت شد. به هرحال ما دوست داشتیم در یادگار جلوی هوادارانمان بازی کنیم. قطعا اگر بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) بود، 50 هزار هوادار حضور پیدا می کردند. ورزشگاه استاندارد نبود و امیدوارم هرچه زودتر یادگار آماده شود تا بتوانیم از میزبانی مان درست استفاده کنیم.


بازیکن استقلال خوزستان باید اخراج می شد
داور بازی عملکرد بدی نداشت اما فکر می کنم باید بازیکن استقلال خوزستان را اخراج می کرد. زهیوی در یک صحنه به عمد توپ را با دست گرفت و باید کارت زرد دوم را به او می داد. با این حال به تصمیم او احترام می گذاریم و قضاوت را به کارشناسان می سپاریم.


شایعه درگیری دروغ است
متاسفانه از دیشب برخی افراد به دروغ گفته اند در رختکن ما درگیری پیش آمده است. این حرف ها یک مشت دروغ است. هیچ اتفاقی در رختکن تراکتورسازی رخ نداد و آنهایی که این مسائل را بیان می کنند می خواهند تیم را به حاشیه ببرند. خنده دار است که می گویند من با سروش رفیعی درگیر شدم. سروش از دوستان خوب من است و واقعا آدم از این مسائل تعجب می کند.

دیدگاه‌ها