کد خبر : 1344087 | 05 مرداد 1395 ساعت 14:30 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شطرنج‌بازان ایرانی مقابل ارمنستان

تیم ملی شطرنج ایران در پنجمین دور از رقابت‌های المپیاد جهانی زیر 16 سال به پیروزی ارزشمند دیگری مقابل ارمنستان دست یافت و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

پیروزی شطرنج‌بازان ایرانی مقابل ارمنستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پنجمین دور از رقابت‌های شطرنج المپیاد جهانی زیر 16 سال با پیروزی ارزشمند دیگری برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

 

شطرنجبازان ایرانی با شکست تیم ارمنستان و کسب نتیجه 3 بر 1 همچنان در صدر جدول قرار دارند. در این دور آرش طاهباز و علیرضا فیروزجا به پیروزی رسیدند و آرین غلامی و پرهام مقصودلو نیز به نتیجه تساوی دست پیدا کردند.

 

 امروز (سه شنبه) استراحت تیم ها خواهد بود و فردا دور ششم و هفتم مسابقات (ساعت 12:30 و 19 به وقت ایران) برگزارخواهد شد. در دور ششم ایران به مصاف روسیه می رود.

 

261 شطرنجباز از  40  کشور جهان در این مسابقات حضور پیدا کرده اند. تیم ملی شطرنج کشورمان در دوره گذشته رقابتها به عنوان قهرمانی رسیده بود و در این دوره نیز بالاترین شانس کسب قهرمانی را دارد.


رقابتهای المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال از اول تا 9 مردادماه به میزبانی پیرادتاتری اسلواکی در حال برگزاری است.


تیم ملی شطرنج ایران با ترکیب 5 شطرنجباز(پرهام مقصودلو- علیرضا فیروزجا-آرین غلامی-آرش طاهباز و آناهیتا زاهدی فر) در این رقابتها حضور پیدا کرده است.

 

دیدگاه‌ها