کد خبر : 1344098 | 05 مرداد 1395 ساعت 15:00 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

همه بازیکنان به دنبال برتری سیاه جامگان هستند

خانزاده: از مشهد به تیم ملی می‌رسم

مدافع سیاه جامگان می گوید در تلاش است تا با درخشش در ترکیب این تیم بتواند بازهم پیراهن تیم ملی را به تن کند.

خانزاده: از مشهد به تیم ملی می‌رسم

به گزارش "ورزش سه"، محدرضا خانزاده در رابطه با بازی اول و پیروزی در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: بازی خوبی بود و خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز اولین بازی را به حساب خودمان واریز کنیم، پیروزی در این بازی برای ما مهم بود که توانستیم به آن برسیم. مهم ترین نکته استفاده کامل از موقعیت ها بود که ما توانستیم به نحو احسن از آنها استفاده کنیم.


وی ادامه داد: ذوب آهن یک تیم بین المللی در فوتبال ماست و در سال های اخیر توانسته چند جام به دست بیاورد، سابقه آنها برای همه روشن است و فوتبال دوستان از قدرت این تیم اطلاع دارند، آنها یکی از بهترین تیم های ایران هستند که از مدیریت و کادرفنی خوبی برخوردارند اما خداراشکر به لطف امام رضا و تدارک کادرفنی توانستیم به پیروزی برسیم.


مدافع مشهدی ها درباره نیمکت نشینی برخی بازیکنان نامدار این تیم گفت: همه ما در تیم سیاه جامگان به دنبال برتری و کسب امتیازات هستیم و فرقی نمی کند کدام بازیکنان به میدان برود، مهم این است بتوانیم با تمام توان باعث موفقیت تیم شویم، در حال حاضر اصلا بحث این حرف ها را نداریم و تلاش می کنیم موفقیت تیم را مهیا کنیم، علاوه بر همه این ها این کادرفنی است که تشخیص می دهد کدام بازیکنان به میدان بروند و ما بازیکنان هم همه تلاشمان را می کنیم یکی از 11 بازیکن اصلی باشیم.


او درباره تلاش خود برای بازگشت به تیم ملی گفت: هر بازیکنی باید انگیزه داشته باشد، من هم از این قاعده مستثنی نیستم اتفاقا پس از مدتی دوری از تیم ملی، بازگشتم به این تیم شیرین تر است، من هم هدف دارم و همه تلاشم را به کار می بندم تا بتوانم در وهله اول باعث موفقیت تیمم شوم و بعد هم به تیم ملی برسم.


مدافع سابق سرخ پوشان درباره این تیم می گوید: بهرحال همه نظر من را راجع به پرسپولیس می دانند، پرسپولیس همیشه تیم اول من است و به نظر من آنها بزرگترین تیم آسیا هستند، البته من اکنون بازیکن سیاه جامگان هستم و برای این تیم جانم را هم می دهم.


خانزاده درباره کار کردن با فرهاد کاظمی می گوید: ایشاه رزومه اش مشخص است و همه می دانند آقا فرهاد به چه موفقیت هایی دست پیدا کرده است، در این مدت که با ایشان همکاری کرده ام چیزهای زیادی یاد گرفتم، کارکردن با آقا فرهاد بسیار لذت بخش است.


وی در پایان گفت: با توکل به خدا و امام رضا می توانیم امسال نتایج درخور توجهی بگیریم، امیدواریم با تلاش کادرفنی و بازیکنان، مخصوصا بازیکنان جوان مانند عباس عسگری بتوانیم به جایگاهی که لیاقتش را داریم برسیم.

دیدگاه‌ها