کد خبر : 1344120 | 05 مرداد 1395 ساعت 16:32 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای خلق شگقتی دیگر در المپیک؛

ریو آماده حماسه بنا و شاگردانش (عکس)

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در ریو شروع شد، تیمی که در لندن کاروان ایران را طلایی تر از همیشه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای درخشش دوباره این بار در ریو در خانه کشتی شماره یک آغاز شد و در شروع اردو بنا طبق سنت گذشته فرنگی کاران را جمع کرد و گفت:« فضایی که امروز در اردوی تیم ملی شاهد آن هستم، برخلاف روزهای دیگر مملو از انرژی مثبت است. هم اکنون همه آکنده از انرژی مثبت هستید که به روح و جسم شما شادابی می بخشد و به همین دلیل از شما و کادر فنی می خواهم یکدیگر را در آغوش کشیده تا نشاط و دوستی در این اردو بیشتر حاکم شود.»

 

امید نوروزی با عرفان سعادتی فر ، سعید عبدولی با پیام بویری ، حبیب الله اخلاقی با رامین طاهری ، بشیر بابا جان زاده با بهنام مهدی زاده و امیر قاسمی منجزی، حمید سوریان با مهرداد مردانی و قاسم رضایی با سید مصطفی صالحی زاده فنون را تمرین می کنند تا با بهترین فرم بدنی راهی ریو شوند تا حماسه لندن تکرار شود.

کادر فنی تیم ملی را هم محمد بنا، بهروز حضرتی ، ایرج اسفندیاری فر، فرهاد اسماعیل نژاد و رسول جزینی تشکیل می دهند.

 

1129302

 

*این شروع همیشگی تمرینات تیم کشتی فرنگی به مربیگری محمد بناست.. آقای خاص پیش از شروع کار، بچه هایش را جمع می کند و برای آنها چند دقیقه ای صحبت می کند. اما او این بار یک خواسته جالب داشت ...

 

1129306

 

*جدیت و سخت گیری محمد بنا زبانزد است اما او در روزهای نزدیک به المپیک صمیمیت و روحیه کشتی گیران را به اوج رسانده است. او از فرنگی کاران خواست تا همدیگر را به آغوش بکشند تا صمیمیت در تیم جاری باشد.

 

1129307

 

*حبیب اخلاقی بالاخره به  عنوان نفر اول و قطعی  وزن 85 کیلوگرم توسط محمد بنا معرفی شد.  این خبر خوش با خطری نه چندان جدی همراه بود و به خیر گذشت.

 

1129304

 

*مصاف سنگین وزنهای تیم ملی، بشیر باباجان زاده و بهنام زاده که آن قدر به پر و پای هم پیچیدند و تشک را خیس عرق کردند تا تدارکات زحمتکش سالن به داخل قاب بیاید.

 

1129305

 

*امید نوروزی با سعادتی فر به جان کدام  کشتی گیر افتاده اند معلوم نیست. البته چیزی که مشخص است روحیه بالای ملی پوشان در آستانه اعزام به ریو ست.

 

1129303

 

*حمید سوریان و دو انگشتش به نشانه پیروزی. حمید سوریان از همین منافذ باریک و کوچک ، موفقیت می سازد.

دیدگاه‌ها