کد خبر : 1344126 | 05 مرداد 1395 ساعت 16:50 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال مدعی قهرمانی است

قاضی: داور 2 پنالتی برای ما نگرفت

بازیکن پیشین استقلال می گوید که تیم سابقش در دیدار هفته اول لیگ حرفی برای گفتن نداشت و نفت موقعیت های زیادی را از دست داده است.

قاضی: داور 2 پنالتی برای ما نگرفت

محمد قاضی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره دیدار روز دوشنبه تیمش برابر استقلال گفت: نمایش بسیار خوبی برابر استقلال داشتیم اما استقلال حرفی برای گفتن نداشت و موقعیت های زیادی روی دروازه این تیم خلق کردیم. تیم نفت زمان کمی است که بازیکنانش کنار هم هستند و انشاالله در بازی های بعدی نمایش های بهتری خواهیم داشت و از موقعیت های خلق شده بهتر استفاده می کنیم.

 

مهاجم نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد عملکرد خوب نفت به دلیل افت بدنی استقلال است، بیان کرد: ما از دقیقه 35 بازی تیم برتر میدان بودیم و اگر استقلال افت و عقب نشینی داشت به دلیل نمایش خوب ما بوده است. ما اگر در این دیدار شرایط خوبی نداشتیم مطمئنا نمی توانستیم در ارائه بازی خوب و خلق موقعیت موفق عمل کنیم.


قاضی با بیان این نکته که دو پنالتی حتمی به نفع تیمش اعلام نشده است، افزود: البته در یک صحنه هم داور دیدار می توانست خطای پنالتی بر روی من در نیمه اول را اعلام کند که البته به دلیل نوع جایگیری که داشتم درباره این صحنه نمی توانم قطعا اظهار نظر کنم. در نیمه دوم در یک صحنه امید ابراهیمی با خطا اکبر صادقی را متوقف کرد که این صحنه موجب شکستگی سر بازیکن ما شد که به نظر من پنالتی بود. همچنین در دقیقه 74 بازی نیز مگویان در یک صحنه با آرنج به صورت من و با پای به پای من ضربه زد که این صحنه نیز قطعا پنالتی و اخراج داشت.


مهاجم سابق استقلال با تجلیل از کادرفنی تیم سابقش، تصریح کرد: استقلال کادر فنی خوب و کاربلدی داد که در نفت نیز شرایط بسیار خوبی داشتند و نتایج خوبی گرفتند. مطمئنا این تیم در آینده بهتر می شود و در نتیجه گیری و نحوه بازی پیشرفت خواهد داشت. استقلال بازیکنان خوبی دارد و با توجه به حمایتهایی که از این تیم می شود همیشه یک تیم مدعی است.


قاضی درباره آینده نفت تهران در لیگ شانزدهم، گفت: نفت امسال تیم خوبی دارد که تلفیقی از بازیکنان جوان و با انگیزه است. ما نزدیک به 38 جلسه در 20 روز گذشته تمرین کردیم و اردوی کوتاهی در کردان کرج داشتیم. نفت تهران به دلیل موضوع نقل و انتقال امتیاز این تیم دیرتر از سایر تیم ها در فصل نقل و انتقالات ورود کرد و تغییرات زیادی داشته است اما همه باید تلاش کنیم تا تلاشهای مالکان این باشگاه که از بخش خصوصی هستند را جبران کنیم. تنها راهی که می توانیم مخارج و هزینه های مالکان تیم را جبران کنیم نتیجه گیری در لیگ شانزدهم است که همه مجموعه در راستای این موضوع تلاش می کنند.


وی در پایان افزود: ما فصل گذشته در نیم فصل اول با صبا چهارم بودیم اما از این تیم حمایت نشد تیم از روزهای خوب خود در نیم فصل دوم دور شد. همه چیز در ادامه لیگ به شرایط تیم بستگی دارد اما علی دایی مربی کاربلدی است و تمام مسائل نفت را رصد می کند تا مشکلات از این تیم دور شود. باید در آرامش مسیر خود را ادامه دهیم تا بتوانیم با کسب نتایج خوب اسباب رضایت مالکان و افرادی که نفت را دوست دارند و برای این تیم زحمت می کشند را فراهم کنیم.

 

دیدگاه‌ها