کد خبر : 1344149 | 05 مرداد 1395 ساعت 18:11 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیف پناهی: شاید صنعت نفت تک رقمی شود

کاپیتان داشتیم اما بازوبندش به چشم نیامد

سیف پناهی می‌گوید بازی اول به دلیل اینکه تیم هنوز در شرایط بدنسازی قرار داشت، بازی سختی بود و زمان می‌برد تا به آن شادابی اصلی برسیم.

کاپیتان داشتیم اما بازوبندش به چشم نیامد

پویا سیف پناهی دفاع سمت چپ صبای قم در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با صنعت نفت آبادان می‌گوید: بازی اول به دلیل اینکه تیم هنوز در شرایط بدنسازی قرار داشت، بازی سختی بود و زمان می‌برد تا به آن شادابی اصلی برسیم. در کل برای بازی اول بد نبود. هماهنگی بازیکنان هفته به هفته و بازی به بازی بهتر می‌شود و نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.


سیف پناهی درباره اعتراض صبایی‌ها به داور برای گرفتن پنالتی گفت: بازیکن حریف روی کریم اسلامی خطا کرد اما نمی‌دانم بیرون از محوطه یا داخل محوطه جریمه بود.


مدافع صبای قم می‌گوید: صنعت تیم خوب و باقدرتی است البته قبلاً شاگرد آقا نادر بودم. آنها اگر بتواند امسال در بین تیم‌های به رتبه تک‌رقمی برسند و در لیگ بمانند، به شرایط خوبی دست پیدا خواهد کرد. البته اگر بتواند ولی سخت است. خط حمله صنعت به نسبت خط دفاعشان بهتر عمل کرد. ما خیلی اجازه ندادیم که توپ‌هایشان را به گل تبدیل کنند.


وی درباره کاپیتان نداشتن در نیمه اول می گوید: بازوبند آقای عنایتی به دلیل اینکه همرنگ لباس‌ تیم‌مان بود این شائبه را ایجاد کرد که صبا کاپیتان نداشته است.

دیدگاه‌ها