کد خبر : 1344151 | 05 مرداد 1395 ساعت 18:16 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدرو:

هازارد هنوز هم می‌تواند به سطح مسی برسد

پدرو، مهاجم اسپانیایی چلسی معتقد است که ادن هازارد می‌تواند با تلاش بیشتر در ردیف بازیکنانی مانند لیونل مسی قرار بگیرد.

هازارد هنوز هم می‌تواند به سطح مسی برسد

به گزارش "ورزش سه"، پدرو رودریگز در این خصوص گفت: زمانیکه در مورد لیونل مسی صحبت می‌کنیم، سخن از بهترین بازیکن جهان به میان است. هنوز هم معتقدم که سطح فوتبال مسی با دیگران بازیکنان دنیا متفاوت است.

 

اما هازارد هم بازیکنی فوق‌العاده محسوب می‌شود. او تکنیک بسیار بالایی دارد و توانایی‌های خود را بارها در تیم چلسی نشان داده است. هازارد هنوز بسیار جوان است و با ادامه روند رو به رشد خود، می‌تواند روزی در زمره بهترین بازیکنان جهان قرار بگیرد.

 

پدرو ادامه داد: معمولا بسیار دشوار است که بازیکنی با توانایی‌های لیونل مسی را مشاهده کنیم اما هازارد بارها ثابت کرده است که بازیکن بسیار بزرگی به شمار می‌آید.

 

 

1129323

 

هازارد استعداد فوق العاده‌ای دارد و بارها حرکاتی از او دیده‌ایم که ما را مجاب کرده است او را هم‌ردیف ستاره‌های بزرگ جهان فوتبال قلمداد کنیم.

 

پدرو در پاسخ به انتقاداتی که مبنی بر عدم تحمل فشار بازی‌های حساس توسط هازارد مطرح می‌شود گفت: این موضوع را قبول ندارم. ادن بازیکن بزرگی است و فشار بر روی ستاره هایی مثل مسی، رونالدو، نیمار و هازارد طبیعی است.

 

ستاره سابق بارسلونا در خاتمه گفت: هازارد بارها در بازی‌های بزرگ نیز درخشیده است و همه می‌دانند که او حس مسئولت‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند یک بازیکن کامل برای ترکیب چلسی به حساب بیاید.

دیدگاه‌ها