کد خبر : 1344159 | 05 مرداد 1395 ساعت 18:39 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پروین: از شاگردان قهرمان بنا استقبال می‌کنم

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: آرزو دارم که بنا و شاگردانش در المپیک ریو بدرخشند و پس از کسب مدال‌های قهرمانی می‌خواهم در فرودگاه حاضر شوم و از بنا و شاگردانش استقبال کنم.

پروین: از شاگردان قهرمان بنا استقبال می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی پروین در واکنش به اظهارات محمد بنا که ابراز امیدواری کرده بود پروین به عنوان بچه‌محل قدیمی با یک پرسپولیسی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حاضر شود، گفت: محمد بنا را دوست دارم. او از بچه‌محل‌های بامعرفت‌مان است و همیشه به وجودش افتخار کرده‌ام.

 

وی ادامه داد: بنا افتخارات زیادی را برای ورزش ایران به ارمغان آورده و در المپیک قبلی همه ایران شاهد هنرنمایی او و شاگردانش در لندن بودند، امیدوارم شاگردان بنا در المپیک 2016 ریو نیز بدرخشند.

 

پروین یادآور شد: بنا از بچه‌محل‌هایی است که واقعا دوستش دارم و در اظهارنظر اخیرش به من لطف داشته است، من نیز مسابقات المپیک را در رشته کشتی دنبال می‌کنم و آرزو دارم که بنا و شاگردانش در المپیک ریو بدرخشند و پس از کسب مدال‌های قهرمانی می‌خواهم در فرودگاه حاضر شوم و از بنا و شاگردانش استقبال کنم؛ چراکه این‌چنین به استقبال رفتن قهرمانان کشتی و شخص محمد بنا برایم لذت‌بخش‌تر خواهد بود و این قول را می‌دهم که این اتفاق بیفتد.

 

 

دیدگاه‌ها