کد خبر : 1344197 | 05 مرداد 1395 ساعت 19:57 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از تساوی برابر نفت تهران از ساعت 19 در زمین شماره 2 آزادی آغاز شد.

گزارش تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا سرمربی استقلال پیش از آغاز تمرین بازیکنان خود را دور هم جمع کرد و نسبت به عملکرد آنها در بازی با نفت تهران انتقاد کرد. زمانی که منصوریان داشت با بازیکنان صحبت می کرد، مهدی رحمتی در گوشه ای از زمین نشسته بود اما با درخواست منصوریان به سمت بازیکنان رفت و به حرف های سرمربی تیمش گوش داد.


امین حاج محمدی در مورد حاشیه ای که در بازی روز گذشته برابر نفت برایش به وجود آمده بود و گفته شد با یک جانباز طرفدار پرسپولیس درگیر شده است با بازیکنان صحبت می کرد و از این موضوع حسابی ناراحت بود.


محسن کریمی که در بازی روز گذشته مصدوم شده بود امروز در تمرین استقلال غایب بود و به کلینیک دکتر نوروزی رفت.


بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی به میدان رفته بودند امروز حدود 30 دقیقه ریکاور کردند و بعد از آن راهی سنا و استخر شدند.


سایر بازیکنان زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را به مثل روزهای گذشته پیگیری کردند. همچنین مهدی رحمتی که از بازی با استقلال خوزستان محروم است امروز به صورت اختصاصی زیر نظر حمید بابازاده تمرین کرد.

 

در اواخر تمرین منصوریان برای بازیکنان تیمش تمرین دفاع  و حمله تدارک دید. در این بخش علی سیاری، هافبک جوان استقلال در انجام وظایفش اشتباه کرد و همین موضوع باعث شد سرمربی این تیم سر او فریاد بزند و از او بخواهد که به جای تمرین دور زمین بدود. بعد از اینکه سیاری چند  بار دور زمین دوید منصوریان اجازه داد او در تمرین شرکت کند.

دیدگاه‌ها