کد خبر : 1344212 | 05 مرداد 1395 ساعت 20:28 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: رفتار ونگر با من پدرانه بود

سسک فابرگاس، ستاره 28 ساله چلسی لب به تحسین آرسن ونگر گشود و اذعان داشت رفتاری او با وی طی زمان حضورش در آرسنال در دنیای امروز نایاب است.

فابرگاس: رفتار ونگر با من پدرانه بود

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس گه از 16 سالگی زیر نظر ونگر بازی کرد و مراحل ترقی را در آرسنال با او طی کرد گفت: آرسن ونگر بدون شک بزرگ‌ترین مربی در طول دوران حرفه ای من به شمار می‌آید زیرا او به من در سنین پایین شانس بازی کردن داد و هر بازیکنی برای پیشرفت، به چنین شانس‌هایی از سوی مربیان شجاع نیاز دارد.

 

ستاره اسپانیایی ادامه داد: او هم از نظر فنی و هم شخصیتی روی من تاثیر بسزایی داشت و من از هر لحاظ زیر نظر او پیشرفت کردم. رفتار او با بازیکنان جوان، همانند رفتار یک پدر در مقابل فرزندانش می‌باشد.

 

 

1129350

 

فابرگاس افزود: متاسفانه رفتارهایی نظیر آرسن ونگر در دنیای امروز غیرعادی تلقی می‌شود . زیرا همه چیز با سرعت فراوان پیش می‌رود و صبر و حوصله بازیکنان جوان خیلی کم شده است. آنها به دنبال نتایج آنی و سریع هستند.

 

سسک فابرگاس که از بارسلونا و با دستور مستقیم ونگر به جمع توپچی‌ها پیوست در انتها گفت: ونگر برای من یک مربی و فرد بسیار محترم محسوب می‌شود و من بدون او هرگز در جایگاه الان قرار نداشتم.

دیدگاه‌ها