کد خبر : 1344213 | 05 مرداد 1395 ساعت 20:29 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال کی از نکونام تجلیل می‌کند؟

در پی اظهارنظر علیرضا منصوریان سرمربی استقلال مبنی بر اینکه باشگاه استقلال در یک بازی صدهزارنفری از جوادنکونام تجلیل خواهد کرد مالک باشگاه نفت نیز برای این موضوع ابراز امیدواری کرد.

استقلال کی از نکونام تجلیل می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، مالک نفت درباره اینکه چرا در بازی بدون تماشاگر از جوادنکونام تجلیل شده گفت: عنوان می شود که چرا در بازی بدون تماشاگر چنین اقدامی شده اما ما در باشگاه نفت وظیفه خود دانستیم از جواد نکونام که بازیکن پایه های نفت بوده و سالها برای تیم ملی زحمت کشیده تجلیل شود و قطعا این اقدام موجب خواهد شد که دیگر تیم ها نیز از نکونام و پیشکسوتان خود تجلیل کنند.

 


وی ادامه داد: تجلیل از نکونام زمانی ارزشمندتر جلوه کرد که آقای دایی هم نقش آفرین بوده و از همبازی سابق خود دعوت به عمل آوردند و قرار گرفتن دو بازیکن بزرگ فوتبال آسیا در کنار هم که رکورد بیشترین بازی ملی تاریخ فوتبال ایران را دارند جلوه های بسیار زیبایی داشته و نشان می دهد که چه رفاقت و صمیمتی بین این دو رکورددار و کاپیتان های باسابقه برقرار است و ما خوشحالیم که این زیبایی ها را در فوتبال پرحاشیه ایران به تصویر می کشیم. روی تابلویی که به آقای نکونام اهدا شد آیه قرانی درج شده بود که معنای آن این بود: آیا خدا برای بنده اش کافی نیست. باید توکل همه ما به خدا باشد و ما هم ترجیح دادیم چنین آیه پرمعنایی را برای چنین مراسمی در نظر بگیریم.

دیدگاه‌ها