کد خبر : 1344228 | 05 مرداد 1395 ساعت 20:02 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

رای گیری یوفا برای بهترین گل و سیو فصل

سایت یوفا از کاربرانش خواسته است تا نظر خود را در مورد بهترین گل و همچنین بهترین واکنش از سوی سنگربانان را به اشتراک بگذارند.

رای گیری یوفا برای بهترین گل و سیو فصل

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام فصول اروپایی، طبق سنت هر سالانه سایت رسمی یوفا از کاربرانش خواسته است تا بهترین‌های فصل را انتخاب کنند.

 

این گزینه ها شامل رقابت های باشگاهی و همچنین مسابقات یورو 2016 می باشد. 

 

در بخش بهترین گل، گلهایی مثل ضربه برگردان فوق‌العاده ژردان شقیری در جام ملت‌های اروپا، گل دیدنی خوان کوادرادو در بازی برگشت یووه – بایرن لیگ قهرمانان که با حرکت تماشایی موراتا همراه بود، حرکت دیدنی کاراسکو و جاگذاشتن چند بازیکن بایرن در دیدار بایرن – اتلتیکو در ویسنته کالدرون، گل زیبای مسی در بازی با رم در مرححله گروهی لیگ قهرمانان که با یک همکاری دیدنی بدست آمد و گل لیشاشتاینر به مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان، از کاندیدای بهترین گل سال به شمار می‌آیند. در هر بخش 10 کاندید برای رای دادن وجود دارد.

 

 

1129359

 

 

همچنین در بخش بهترین واکنش، عکس‌العمل فوق العاده بوفون در برابر ماریو گومز ذر جام ملت‌های اروپا، واکنش هوگو لوریس برابر ضربه کیمیچ در بازی فرانسه – آلمان در مرحله نیمه نهایی یورو، واکنش خوب فابیانسکی دورازبان لهستان در برابر سوئیس، سیو دیدنی آکنویف از روسیه در برابر ضربه محکم وین رونی از کاندیدای بهترین سیو سال به شمار می آیند.

 

1129360

دیدگاه‌ها