کد خبر : 1344261 | 05 مرداد 1395 ساعت 22:45 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورغلامی: هدف اصلی پیکان بقا در لیگ برتر است

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: هدف اصلی ما بقا در لیگ برتر است که قطعا با توجه به داشته های خود به این مهم دست می یابیم.

پورغلامی: هدف اصلی پیکان بقا در لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"از ایرنا، فرهاد پورغلامی سه شنبه شب در کنفرانس خبری بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز، افزود: ما امسال مثل سال های گذشته آسانسوری عمل نکرده و با دستیابی به رتبه ای قابل قبول نشان می دهیم که تیمی قدر و قابل احترام هستیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی برابری را با تیم حریف انجام دادیم و با توجه به این که نفر به نفر تیم حریف را شناسایی کرده بودیم، با برنامه وارد زمین شدیم و با کسب یک امتیاز راضی به تهران بر می گردیم.

 

پورغلامی اضافه کرد: با توجه به شرایط نیمه اول بازی، در نیمه دوم فشار خود روی حریف را بیشتر کردیم و اگر از معدود فرصت های خود استفاده می کردیم، به گل هم می رسیدیم.وی از گسترش فولاد به عنوان تیمی قابل احترام یاد کرد که با حفظ اسکلت تیمی فصل گذشته، توانسته تیمی محکم را آماده لیگ برتر کند.

 

پورغلامی اضافه کرد: تیم پیکان نیز نشان داد که تیمی از دسته اول آمده نیست و می تواند حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.وی با بیان این که هر دو تیم در این بازی سعی داشتند در میانه میدان توپ را در اختیار داشته باشند، گفت: به همین دلیل فرصت های زیادی روی دروازه ها پیش نیامد.

دیدگاه‌ها