کد خبر : 1344269 | 05 مرداد 1395 ساعت 22:57 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

صبح به بازار رفتیم و خریدهای خوبی کردیم

مهاجری: از سپاهان متشکریم

سرمربی مشهدی ها می گوید ما با توجه به نیازهای مان خرید کردیم و پس از اتمام لیگ استراحت نکردیم تا بتوانیم آغاز خوبی در لیگ داشته باشیم.

مهاجری: از سپاهان متشکریم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری پس از برتری تیمش مقابل سپاهان در اولین دیدار لیگ شانزدهم در نشست خبری پس از بازی گفت: تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم این بازی را به سود خود به پایان برسانیم و خدا را شکر که توانستیم در نهایت به هدف مان در این بازی برسیم. امیدواریم سه امتیاز این بازی باعث شود با جدیت بیشتری در بازی ها حضور پیدا کنیم.


او ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم،به نظر من دلیل پیروزی ما ثباتی بود که در کادرفنی وجود داشت ولی سپاهان تغییرات زیادی داشت و این ثبات را نداشت.


سرمربی پدیده ای ها در ادامه گفت: هنوز برای قضاوت زود است و نباید با یک بازی در مورد پدیده یا سپاهان قضاوت کرد. نه ما به عرش رسیده‌ایم و نه سپاهان به فرش. به نظر من از هفته‌های هفتم و هشتم می‌توان در مورد تیم‌ها قضاوت کرد.


سرمربی پدیده در مورد شرایط فنی سپاهان تأکید کرد: به هر حال تیمی که تغییرات د اشته است برای رسیدن به آمادگی نیاز به زمان دارد، فرق ما با سپاهان دراین بود که کادر فنی ما ثبات داشت، اما کادر فنی سپاهان تغییر کرد، همچنین نسبت به فصل گذشته فقط دو، سه بازیکن داشتند که در زمین حضور داشتند، 8-7 تغییر در این تیم وجود داشت که برای رسیدن به هماهنگی در این تیم زمان نیاز است. ما هم می‌دانستیم مقابل تیم ناهماهنگ چگونه بازی کنیم.


وی در مورد خریدهای این تیم و رضایت خود از آنها گفت: ما صبح زود به بازار رفتیم و خریدهای خوبی انجام دادیم! (باخنده) به هر حال بر اساس نیازمان بازیکن گرفتیم، پس از اینکه فصل گذشته به پایان رسید، فرصتی را از دست ندادیم و استراحت نکردیم. بازیکنانی هم که اضافه شدند، می‌دانم پیشنهادات مالی بهتری داشتند، اما خدا را شکر که پدیده را انتخاب کردند.


مهاجری در رابطه با دربی مشهد گفت: دربی حساسیت‌های خاص خود را دارد، معمولاً کیفیت فنی در این بازی‌ها حاکم نیست و هر تیمی که تمرکز بیش‌تری داشته باشد، می‌تواند پیروز میدان شود که امیدوارم ما بتوانیم این موفقیت را کسب کنیم.


مهاجری در مورد عملکرد شهاب گردان، گفت: برای سایر گلرها هم احترام قائلم اما به نظرم شهاب با هفتاد درصد آمادگی از دروازه بان های دیگر حاضر در لیگ جلوتر است، شهاب گردان تازه به تیم اضافه شده و به همین دلیل هنوز با دوران اوج خود فاصله دارد او می تواند با درخشش در تیم پدیده بازهم به تیم ملی برسد.


وی در مورد گلزنی محمدحسین مرادمند بازیکن سابق سپاهان گفت: ما یک گوهر را از سپاهان گرفتیم، توانستیم بازیکن بزرگی را بگیریم که خوشحالم او در سال دوم حضورش در پدیده فوتبال کاملی را ارائه می‌دهد و او هم از آینده‌داران فوتبال کشورمان است، از سپاهان هم تشکر می‌کنم.


وی در مورد قضاوت بازی گفت: به علت اینکه داور دیر معرفی شد، نگران بودم که تمرکز لازم را نداشته باشد، اما خوشحالم که او توانست بازی را کنترل کند. در پایان برای تیم بزرگ سپاهان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها