کد خبر : 1344301 | 06 مرداد 1395 ساعت 00:14 | 70.2K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش کامل برنامه شب‌های فوتبالی؛

پرسپولیس، انتخاب هواداران در هفته اول

دومین شب فصل جدید برنامه شب‌های فوتبالی به بررسی چهار مسابقه روز سه‌شنبه پنجم مردادماه پرداخت.

پرسپولیس، انتخاب هواداران در هفته اول

 

به گزارش "ورزش سه"، ویژه برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش همانند شب گذشته با دعوت از کارشناسان و مربیان، دومین روز مسابقات لیگ شانزدهم را بررسی و کارشناسی کرد.


مدیرروستا درباره چرخه مربیان لیگ برتر گفت: این وضعیت به برخی مدیران صنعتی یا حتی اهالی فدراسیون ارتباط دارد. ثبات مربی قطعا نکته خوبی است. مثلا گل محمدی و ویسی از نتایج مثبت همین ثبات هستند. وضعیت فوتبالی ما زیاد خوب نیست. بازی ها عمدتا کم گل و حتی کم موقعیت هستند.

* پس از اظهارات مدیرروستا در ابتدای مسابقه خلاصه بازی گسترش فولاد- پیکان پخش شد.


مدیرروستا در خصوص این بازی گفت: کیفیت فنی بازی مناسب نبود. این دو تیم به موقع تمرینات خود را شروع کردند و به ویژه از تیم گسترش توقع بیشتری می رفت. به خاطر نوع سبک کمالوند، انتظار بازی بهتری را داشتم.

وی با توجه به هفته نخست لیگ برتر افزود: پرسپولیس خوب و محکم شروع کرد. من سبک بازی این تیم مقابل سایپا را پسندیدم.

* در ادامه حواشی قبل از دیدار سپاهان و پدیده به نمایش درآمد.

هواداران سپاهان به حضور عبدالله ویسی در کادرفنی تیم شان خوشبین هستند و رویای تکرار موفقیت های گذشته را در سر می پرورانند.

* خلاصه بازی سپاهان و پدیده آیتم بعدی این برنامه بود.

سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، در تماسی تلفنی پیرامون ساعت بازی‌های استان خوزستان گفت: ما هنوز ساعت دقیق مسابقات را اعلام نکرده ایم. با توجه به حل مشکلات نور ورزشگاه تختی آبادان، بازی تیم های صنعت نفت و تراکتورسازی ساعت ۲۰:۴۵ برگزار خواهد شد.


وی افزود: اولویت ما در ماه های گرم سال برگزاری بازی ها پس از اذان مغرب است اما ورزشگاه های بنیان دیزل و اختصاصی تراکتورسازی، مشکلات نور دارند و مجبور هستیم مسابقات این ورزشگاه ها را حدود ساعت ۱۸ انجام دهیم.


اصغر مدیرروستا در ادامه درباره بازی سپاهان - پدیده گفت: سپاهان تیم بزرگی است و با حضور ویسی توقع بیشتری از این تیم می رود. گل نشدن پنالتی امروز یک ضربه روحی به تیم سپاهان زد. همچنین پدیده تیمی است که فوتبال خوبی ارائه می کند و نباید دست کم گرفته شود.

 

* کنفرانس و مصاحبه‌های گسترش فولاد - پیکان:
کمالوند: پیکان برای یک امتیاز آمده بود. ما باید بهتر بازی می کردیم. مسئولان با ما لج نکنند و بازی ها را دیرتر برگزار کنند.

پورغلامی (مربی پیکان): ما بد نبودیم. قطعا در ادامه فصل بهتر می شویم. بچه ها باید باورشان را قوی تر کنند. در اواخر بازی طبیعی بود فشار گسترش بیشتر شود.

جلالی (سرمربی پیکان): تیم تازه به لیگ برتر آمده و ما باید از نتیجه راضی باشیم. اما این تیم می تواند به مراتب بهتر از این بازی کند.

 

* آنالیز پرسپولیس از زبان آقای گل


فرشاد پیوس، دومین مهمان برنامه بود که با تمجید از نحوه یارگیری پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس امروز با یک نمایش نسبتا خوب کار خود را آغاز کرد. سایپا هم تیم خوب و دونده ای بود و هافبک های این تیم خیلی خوب کار کردند.


او ادامه داد: پرسپولیس در فاز تهاجمی دست پری دارد و برانکو کاملا آزادی عمل دارد. با اینکه برای ارزیابی تیم ها زمان مناسبی نیست، ولی فکر می کنم همه تیم ها خوب هستند و بازی ها بسیار سخت خواهد بود.


* پس از بخش اول صحبت‌های پیوس خلاصه سایپا - پرسپولیس پخش شد.


علت قطع همکاری پیوس با سپیدرود


در ادامه مجددا پیوس درباره تیم سپیدرود گفت: من از تمرینات این تیم هم لذت می بردم. ۲ ساعت قبل از هر بازی، ورزشگاه پر می‌شد. من برنامه داده بودم که پس از ۳ سال به لیگ برتر صعود کنیم اما ادامه همکاری ما در نهایت ممکن نشد.


وی در مورد وحید امیری گفت: بازیکن مورد علاقه من است. او نباید در پرسپولیس دچار حواشی بشود. چنین بازیکن قابل و با تکنیکی قطعا خیلی به برانکو کمک خواهد کرد. برانکو کم کم رفاقت را در تیم جا انداخته و این مورد در پرسپولیس بسیار حائز اهمیت است.


* کنفرانس سپاهان - پدیده:


مهاجری: خداراشکر در اولین بازی مقابل سپاهان ۳ امتیاز گرفتیم. این شروع باور و جدیت ما را بیشتر خواهد کرد. سپاهان تغییرات زیادی داشته و این امر تاثیرگذار است.

 

* در ادامه برنامه، گل‌های چهار بازی روز گذشته لیگ برتر به نمایش درآمد و بعد از آن خلاصه دیدار فولاد و ماشین سازی پخش شد.


* کنفرانس خبری فولاد - ماشین سازی:


سعداوی: از تیمم راضی هستم. بعضی از بچه‌ها اولین تجربه لیگ برتری را سپری کردند. در دقایق پایانی خیلی مسلط تر بودیم و از لحاظ بدنی خوب ظاهر شدیم.

خطیبی: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. در این هوای گرم شاهد موقعیت‌های زیادی بودیم. دو تیم شناختی از هم نداشتند. ما کار بزرگی کردیم که بازی باخته را با برد عوض کردیم.

* کارشناسی داوری برنامه امشب بر عهده هوشنگ نصیرزاده بود.

صحنه‌های داوری:

سپاهان - پدیده:
پنالتی تیم سپاهان صحیح بود.

 

سایپا - پرسپولیس
فرشاد احمدزاده باید از بازی اخراج می‌شد.

فولاد - ماشین سازی:
پنالتی فولاد درست بود.


در پایان برنامه پرسپولیس با 78/6 درصد، موفق‌ترین تیم هفته اول لیگ برتر شناخته شد.

 

دیدگاه‌ها