کد خبر : 1344339 | 06 مرداد 1395 ساعت 10:14 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

تهدیدی که پس از 4 سال عملی شد

پایان کار شهید منصوری در لیگ فوتسال ایران

تیم فوتسال منصوری پس از حدود ۱۷ سال فعالیت در لیگ ایران به کار خود پایان داد و شاید در سالهای آینده هیچ یاد و خاطره‌ای از این تیم باقی نماند.

پایان کار شهید منصوری در لیگ فوتسال ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، شاید به جرات بتوان گفت که قدیمی‌ترین تیم فوتسال ایران شهید منصوری قرچک است البته استفاده از فعل است شاید درست نباشد چرا که دیگر هم اکنون هیچ نشانی از آن باقی نمانده و این تیم نابود شده است و قطعا با گذشت زمان هم فراموش خواهد شد.

 

منصوری قرچک در شهریور 1378 با خرید امتیاز تیم شرکت واحد در رقابت‌های لیگ فوتسال شرکت کرد که در این سالها توانست موفقیت‌هایی را بدست بیاورد از جمله دو قهرمانی در لیگ ایران 4 عنوان نائب قهرمانی، 4 عنوان سومی و یک نائب قهرمانی در سال 91 در جام باشگاه‌های آسیا از جمله نتایج این تیم به حساب می‌آید.

 

مردم قرچک که تنها تفریح ورزشی‌شان همین فوتسال بود در این سالها با حضور در سالن هفتم تیر سنگ تمام می‌گذاشتند و همواره از تیم محبوبشان حمایت می‌کردند حال آنکه این تیم در لیگ نتیجه می‌گرفت یا شرایط خوبی نداشت اما مردم قرچک همواره حضور پر رنگی در رقابت‌های لیگ داشتند و از جمله شهرهایی به حساب می‌آمدند که دوستدار فوتسال شناخته می‌شدند.

 

مشکلات مالی در چند سال اخیر این تیم باعث شد که کریم منصوری مالک این تیم صحبت از فروش امتیاز تیم بکند. منصوری که در 4 سال گذشته همواره پیش از شروع فصل صحبت از عدم حضور در مسابقات را می‌کرد امسال این موضوع را عملی کرد. او در سالهای گذشته پس از اینکه صحبت از کناره گیری می‌کرد در نزدیکی رقابت‌های لیگ مدعی می‌شد که مسئولان قرچکی قول حمایت از تیم را داده‌اند اما گویا اصلا این موارد عملی نمی‌شد و فشار بر تیم بیشتر از قبل می‌شد.

 

در کنار کریم منصوری اکبر تقوی به عنوان سرپرست نیز در کنار تیم حضور داشت اما او امسال از تیم جدا شد و به فرش آرای مشهد پیوست. شاید تنها شدن کریم منصوری در این تیم باعث شد که او بیش از پیش دلزده شود و قید تیم داری در فوتسال را بزند. منصوری امتیاز تیم را به دانشگاه آزاد فروخت البته شاید نتوان از فعل فروش استفاده کرد چرا که این انتقال خیلی کمتر از آن چیزی که فکرش را می‌شود کرد صورت گرفت.

 

به هرحال پس از تمام اتفاقات و حواشی که برای تیم منصوری به وجود آمد این تیم در تاریخ 95/5/4 به کار خود در فوتسال پایان داد پایانی که گفته می‌شود این تیم در لیگ دسته اول شرکت می‌کند اما بعید می‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد و شاید دیگر نام منصوری از ذهن اهالی فوتبال پاک شود و در چند سال آینده هیچ یاد و خاطره‌ای هم از این تیم باقی نماند.

دیدگاه‌ها